• 125 nachten proefslapen
  • 10 jaar garantie
  • Niet goed? Geld terug!

Beter Bed Hoorn Reviews

Gemiddelde uit 300 Reviews
8,3
8,2
8,0
8,2
Terug naar Beter Bed Hoorn
9
9
9
9

Goed advies

Debby van Eldert
10
10
10
10

Verkoper heeft het juiste geadviseerd

9
9
9
9

goede, prettige voorlichting

G Kaag
10
10
10
10

Kundig en vriendelijk geholpen

Rolf Pasteuning
8
8
8
8

geven goed advies en zijn behulpzaam

Janet S
10
10
10
10

Heel fijn en klantgericht geholpen !

Wilma Janssen
10
10
8
9,3

Super goed geholpen door de medewerkers

10
10
8
9,3

Goed advies gekregen !

Frans Klaase
10
10
10
10

Deskundig en plezierig geadviseerd.

10
7
8
8,3

Ik denk dat er soepelere matrassen bestaan dan de M Line 5.....

René Voors
9
9
8
8,7

Wij gingen voor weer een boxspring. Verkoper Johan heeft ons overtuigd dat wij gezien onze wensen en slaaphouding om voor een ledikant met M line te gaan. Nu 4 weken later zijn wij nog zeer tevreden.

René Voors
9
9
8
8,7

We gingen voor een box-spring. Verkoper overtuigde ons om voor een ledikant met M line te kiezen vanwege onze wensen en slaaphouding.

Ida Huisman
10
10
10
10

Erg goed geholpen qua levering matras! Er werd een spoed order van gemaakt omdat mijn M-line 6 aan vervanging toe was!

Jan Erkamp
9
10
9
9,3

Ze laten je eerst rustig kijken en als er vragen zijn , staan ze je netjes te woord. Ook goede uitleg en proef liggen.

Robert Jan Willem Olie
10
10
10
10

Ik hen mijn aankopen niet in Hoorn maar in Hoofddorp gedaan. Hoofddorp kwam in uw dealerlijst niet voor.

10
10
10
10

Alles was top

Feico Uijthoven
7
9
5
7

Vriendelijke adviseur, nam de tijd en vragen serieus.

8
8
8
8

Keurige en uitgebreide toelichting door de dealer

Adriana Stafleu
9
9
9
9

ik ben uitstekend geholpen en de hulp was deskundig.

J Moenis
9
9
8
8,7

ben prima geholpen en de verkoper gaf zeer goed advies. wij gingen voor een boxspring maar verkoper gaf aan dat als je een ledikant gewend bent je beter weer een ledikant kan kopen. blij dat we dit advies hebben opgevolgd!

Astrid Beukeboom
9
9
9
9

Ondanks topdrukte, namen ze chr de tijd voor je. Goed geholpen en aardig personeel.

8
8
8
8

goed geholpen

9
9
7
8,3

Goede service en advies. De presentatie kan beter, doordat het niet meteen je oog trekt en niet luxe aanvoelt in zicht, terwijl het luxe producten zijn

petra niks
9
9
9
9

perfect geholpen goed advies

Albert Molekamp
7
8
8
7,7

Zeer goede topper matras. Aanbevelingswaardig.

Marika Kok
7
8
9
8

Slecht bereikbaar

10
10
7
9

Vakkundig en zeer vriendelijk geholpen

Yvonne Schaap
9
9
9
9

Zeer klantvriendelijk en goede uitleg

10
10
10
10

Geweldig goed geholpen door de verkoper Johan bij “ Beter Bed “ in Hoorn .

Paul van den Hogen
8
6
8
7,3

Goede voorlichting. Alleen niet voor kussen.

Jerry Buijs
8
7
7
7,3

Prima service gehad in hoorn assortiment had iets uitgebreider gemogen dit is verder geen min punt.

9
9
9
9

Prima advies gekregen.

10
10
10
10

Alles naar wens geregeld

Angelique Knaup
10
10
10
10

We werden erg vriendelijk behandeld en kregen goede voorlichting

B.J.G. Gout
10
10
10
10

Alle lof voor BETER BED HOORN! Alle tijd werd er genomen bij de aankoop, meegedacht, advies gegeven. Daarna zijn alle beloftes nagekomen betreffende leveringstijd, enz. Was prima verzorgd!!! 2 dagen van tevoren kaartje in de bus dat bed e.d. eraan kwam; 1 dag tevoren sms tijdsbepaling; dag van levering 20 minuten van tevoren telefoontje dat ze zouden arriveren. Snelle en nette levering en in elkaar zetten van mijn spullen; alle afval opgeruimd / meegenomen. Chapeau!

9
9
9
9

Goed advies en vriendelijke bediening

7
8
7
7,3

Productaanbod was prima. Maar de winkel mag wel wat 'warmer' ingericht worden. Het gaf mij een 'steriele' indruk. Misschien wat 'warmere' kleuren gebruiken oid.

10
10
10
10

Uitstekende vakmensen op de werkvloer.

Luke Laferte
10
10
10
10

Eerlijke verkoper en goed advies.

H.J. van Es
10
10
10
10

Ze nemen alle tijd voor advies. Zelfs in deze Corona tijd zoeken ze oplossingen

Barbara Degeling
10
10
10
10

goede service de uitleg over de kussen klopte precies

Jack Karregat
9
9
8
8,7

goed advies gekregen van de verkoper

J.A.M. Steur
6
6
8
6,7

Tot het moment dat we een paar weken merkten dat we veel te veel betaald hebben, zou ik een 9 gegeven hebben. We hadden onze bedden net besteld toen er de ene na de andere actie voorbij kwam met als klap op de vuurpijl 1+1 gratis voor de matrassen dus in ons geval ging dat maar liefst om 1100 Euro! We hebben ze nog een mail gestuurd, maar daar kwam een zeer onbevredigend antwoord op. Blijkbaar is de marge zo hoog dat men er nog aan verdient als je een derde van het totale aankoopbedag cadeau doet en bij aankoop met een glashard gezicht vertellen dat er echt niets meer van de prijs afkan terwijl je even daarna een heel matras cadeau doet! We zullen ons erbij neer moeten leggen, maar je houdt er toch een rare smaak aan over. Maar dat neemt niet weg dat de bedden wel heel goed bevallen.

Tanja Holman
8
8
8
8

Duidelijke en volledige informatievoorziening en vriendelijk personeel.

Eugene Korse
9
8
9
8,7

Super geholpen en geadvisserd. Keurig de afspraken nagekomen.

Y.A.G van de Voort
8
8
8
8

Prettig en deskundig advies

sander Thobe
8
6
8
7,3

Uitstekende service, we zijn totaal niet tevreden met de matrassen, hier wordt gelukkig naar gekeken!

c. tol
9
8
8
8,3

Het was een goede voorlichting over de aangeschafte matrassen het was ook een hele goeie keuxe

c. tol
9
8
8
8,3

Het was een goede voorlichting over de aangeschafte matrassen het was ook een hele goeie keuxe

Jos Stokman
7
7
7
7

Goed geholpen, de verkoopster wist waar ze het over had en kon ons daardoor ook een goed advies geven.

GHH Brinkman
9
9
9
9

Dik voor elkaar

Fred van Zegveld
9
9
7
8,3

Wat lange wachttijd. Personeel zou kunnen zeggen: ik heb u gezien, even bezig en kom zo bij u

Marga Kuin
3
1
5
3

vonden het advies heel slecht. ze wisten van ons probleem maar hebben ons totaal niet goed geholpen en totaal geen advies gegeven. kom daar zeker nooit meer. in heergowaard was het echt super daar heel goed geholpen en heel goed advies gekregen

Alfred Verhagen
9
9
9
9

Correcte en duidelijke voorlichting.

Vera Schipper
1
1
1
1

ik ben heel erg ontevreden over het matras, maar mijn 30 dagen verplichte probeertijd is nog niet voorbij. In het midden van het matras zit een kuil, daardoor ligt het ongelijk(matig).

R.Kurpershoek
10
10
10
10

reeds meerdere m-line producten gekocht

MH Narold
10
10
10
10

Zeer prettig contact gehad en zeer goede service

J.
2
2
2
2

Geen adviseur pure verkoper.

F. van der Gracht
8
10
10
9,3

Bij winkel besteld op 6-1-2017 en bezorging zou plaatsvinden op 20-2-2017! Dit is 2x uitgesteld en pas op 20-3-2017 bezorgd. Hierdoor wel 75 euro korting gekregen op kussens van winkel in Hoorn. Vandaar service 3 sterren.

JB van Steen
6
6
6
6

Hebben zelf vooraf alles uitgezocht zodat we in de winkel alleen de matrassen hoefden te bestellen.

Eeckhout
10
10
10
10

goed/uitstekend

J.K.A. Nieuwenhuis
8
8
8
8

Heel goede service en advies.

van kempen
10
8
8
8,7

Betreft service garantie 1e aanschaf 2006.

F. Blokdijk
10
6
6
7,3

zeer netjes geholpen en de bezorgers waren heel beleefd.

T. Feenstra
10
10
10
10

deskundig en vriendelijk

Weel
8
2
8
6

Dit matras is onze enige hoop na een jaar vreselijk te hebben geslapen en veel pijn in me onderrug hopen we dat mline matras het wel voor ons. Vannacht onze eerste nacht er op geslapen en het beloofd veel goeds!! Op naar een goede nacht rust voortaan!!

Margriet Groot
10
10
8
9,3

Slaapt fijn maar is heel erg warm!

Monsma
8
8
8
8

Prima hulp en service

M.Burink
10
10
10
10

Fijn mooi nieuwe bed met super matras, goed geholpen en goede service, erg vriendelijk

Jan van veen
6
6
6
6

Verkoper gaf je de tijd, maar kon iets enthousiaster zijn over m line

Sijmons
4
6
8
6

Verkoopster Monique??? eerste keer prima, Verkoper bij 2e maal, laten we zeggen matig

Astrid van Kaathoven
10
10
10
10

Perfect advies gekregen van de verkoopster

Louise Vulhop
10
10
10
10

Perfect advies gekregen

Alex Appeldorn
10
10
10
10

Perfect advies gekregen, alleen erg jammer dat bij levering de bestelling niet compleet was...

Bob en Nika Pieters-Ettes
10
8
8
8,7

Tot en met de levering zeer tevreden!

I.Kok
6
8
8
7,3

Helaas is de verpakking niet mee terug genomen, wel afgetekend

Wiggers.
8
6
8
7,3

qwertyuiop[]dxfcgvhbjnkm

A. Bruining
10
10
10
10

Prima en duidelijke uitleg

Frank Stam
10
8
10
9,3

Prima. Was goed geregeld en goede service.

J.A.M.Snoek
10
10
10
10

Prima voorgelicht

Broekhuis
10
8
8
8,7

Geen klachten, beetje opdringerig met het willen afsluiten van de verkoop

Christy Rijser
10
10
10
10

Ben heel erg blij met de aankoop

Molenaar
8
8
8
8

Prettig advies

Vastenhout
6
6
6
6

Niets te melden

de Klerk
8
8
6
7,3

Vriendelijke man, was uitverkoop dus een beetje een rommel. Maar prima service!

Christy Rijser
8
8
6
7,3

goed geholpen winkel was rommelig , later terug geweest toen beter

Christy Rijser
10
10
6
8,7

personeel aardig, winkel was rommelig, uitverkoop. Naderhand teruggeweest presentatie veel beter

S Vermaat
8
8
8
8

Goed geholpen, meneer gaf ons de tijd.

Visser - Appelman
10
10
10
10

Ga nog verhuizen, bed nog niet in gebruik.

F.A. Stroet
6
6
6
6

Vernieuwen van eerder gekocht product

wagemaker
2
4
2
2,7

pusherige verkoopmedewerkster

Carmen Jansen
10
10
10
10

Kan nog niet beoordelen op dit moment

Marcel
6
6
8
6,7

Kon meer van de prijs af

Fred Koorstra
10
8
10
9,3

Goed advies en nette winkel/personeel

Braas
8
8
8
8

Over het matras: op di moment goed, alleen het matras stinkt, nu na 3,5 nog

Luider
4
2
10
5,3

Matige adviezen, redelijke service.

C.W.Droog
6
8
8
7,3

Nieuwe MLine matrassen gekocht nadat onze oude MLine matrassen aan vervanging toe waren. Ik ga er vanuit dat de nieuwe net zo lekker liggen als de oude.

van der Meulen
10
10
10
10

last van rug en goede recensies gehoord over deze matrassen

E.T.M.Admiraal-Dekker
8
10
10
9,3

nieuw matras nodig wegens rugklachten

Goss
6
6
6
6

Pijn in mijn rug en nek.

A. Jansen
8
8
8
8

rugklachten

J.A. van Deursen
10
10
10
10

Vertrouwen in het product gekregen

Bout
10
10
10
10

het matras zou druk verlagend werken

Pruis
10
10
10
10

prima verkoop

r.dijkstra
10
8
8
8,7

moest nieuw bed na 18 jaar op het oude

Hendriks
10
10
8
9,3

keurige niet dwingende verkoop

Prinsse
10
10
10
10

lichamelijke klachten

de groot smits
10
8
8
8,7

heeft deze eerder ook gehad zeer tevreden

C. J. Bousma Peerdeman
10
10
10
10

Na 20 jaar werd het tijd voor andere bedden. Aanbevolen door vrienden.

F.Luider
6
4
4
4,7

Vorig matras te hard

J.M. Bakker
10
8
8
8,7

Goed advies. Tevens werd een pomp beschikbaar gesteld voor het leegpompen van het oude waterbed

M.Neefjes
6
10
8
8

Schouderproblemen

M.Neefjes
6
10
8
8

Rugproblemen

H van der Sluis
4
6
4
4,7

bedden zijn een maand na afgesproken leverdatum gekomen dat deed voor ons wel af aan de service

A. Ekkel
10
10
10
10

Goede voorlichting door Jan Hoorn

erwin evers
8
8
8
8

eindelijk een matras die je niet elke 6weken hoeft om te keren.\nen ik ben gevoelig voor pijnlijke rug en nek dus dit wil ik gaan beleven.

Richard van der Nat
8
8
8
8

uitstekende winkel koop er al jaren al onze bed gerelateerde producten

P.G. Bakker
6
8
10
8

Ik vond het een hele ruime opstelling in de winkel met veel verschillende soorten matrassen die ik kon uitproberen van de mline

van der Linde
8
10
8
8,7

Na 30 jaar 1 dezelfde matras wilden nu iets goeds.

Laan A.M.
6
6
10
7,3

vanwege rugklachten gezocht naar ander matras

Mechthild Coppens
2
6
6
4,7

Adviseur in de winkel was prima, nam de tijd en handelde netjes af. De bezorging was echter slecht. De bezorger was erg lomp. Droeg het matras rechtop de voordeur door, ramde bijna de plafondlamp eraf en rukte hem langs de tochtstrip waardoor de tijk direct scheurde en de slowmotion VIII dus opnieuw besteld moet worden...weer weken wachten? Matrassen zijn ook niet in de slaapkamer afgeleverd en het verpakkingsmateriaal hebben we ook zelf afgevoerd.

C. Steenvoorden
10
8
8
8,7

Professionele afhandeling. Klantgericht en goede informatie.

Sandra Buwalda
10
10
6
8,7

Goed advies van de verkoopster.

Hirs
6
6
6
6

Aangezien wij al een Mline kussen bezaten maar die nu aan het eind van zijn levensduur was. Heb ik een winkel gekozen waar ze deze kussens verkochten. We wilden precies dezelfde kussen weer kopen, alleen was het type die we hadden er niet meer, anders hadden we het via internet gekocht.

Beijers
8
4
8
6,7

werd in de ochtend wakker met pijnlijke nek en sliep niet best.

DJH Kleijn
8
8
8
8

goed geholpen

Een koekje voor het slapen gaan?

M line plaatst functionele, analytische en marketing cookies. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, terwijl de analytische cookies ons helpen om de website te verbeteren. Via de marketing cookies kunnen we jouw interactie met ons binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we legitiem en belangrijk, anoniem. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Door te accepteren geef je toestemming voor onze marketing cookies. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.