Pak 50% korting op de Wave, Wave Light, Wave Topper en de Wave boxspring combi Nu 50% korting op Wave & Wave Light

Een koekje voor het slapen gaan?

Wave by M line plaatst functionele, analytische en marketing cookies. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, terwijl de analytische cookies ons helpen om de website te verbeteren. Via de marketing cookies kunnen we jouw interactie met ons binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we legitiem en belangrijk, anoniem. Meer weten? Lees Bekijk dit overzicht voor alle cookieinstellingen en lees hier onze privacy policy. Door te accepteren geef je toestemming voor onze marketing cookies. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.

Wil je de leverdatum inzien of verplaatsen? Dit kan via wavebymline.nl/order/. Vul hier je postcode en ordernummer in. Let erop dat de order niet verplaatst kan worden als deze al in het verzendproces bevindt.

Bezorgen

De leverkosten voor jouw Wave by M line bestelling zijn extreem laag, de bezorging is namelijk gratis! Dit geldt voor iedere orderwaarde, dus ongeacht of je een Wave matras of kussen bestelt.

De levertijd is afhankelijk van onze directe voorraad, de verwachte leverdatum staat daarom weergegeven bij ieder product.

Als je producten bestelt met verschillende levertijden dan wordt je complete bestelling als één pakket geleverd zodra het product met de langste levertijd beschikbaar is. Mocht je het leverbare gedeelte van de bestelling toch zo snel mogelijk willen ontvangen, neem dan contact met ons op, dan sturen we deze alsnog kosteloos op.

Onze matrassen en kussen worden bezorgd door onze leveringspartner PostNL, van hen ontvang je ook de track & trace code om het pakket te volgen.

Zodra jouw bestelling verzonden wordt ontvangt je een verzendbevestiging met Track & Trace code per mail. Heb je een vraag omtrent de levering neem dan contact op met Post NL, zij kunnen je daar alles over vertellen. Kom je er niet uit met PostNL? Dan horen wij het graag, bel dan met onze klantenservice.

Ben je niet thuis bij bezorging van je bestelling? Dan wordt je bestelling geleverd bij de buren of bij een PostNL-locatie in de buurt. De PostNL bezorger laat een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op de website van PostNL de Track & Trace zien waar je je pakket kunt ophalen.

We rollen het matras op en verpakken hem vacuüm, waardoor we hem in een handige compacte doos naar je toe kunnen sturen. De producten worden via PostNL bezorgd, hierdoor kunnen wij zelf je helaas niet exact informeren over de leverdag en levertijd. Je ontvangt wel een Track & Tracenummer waarmee je de levering kunt volgen. Het Wave 180x200 matras is te groot voor PostNL, deze wordt bezorgd door onze collega's van Beter Bed.

Geen antwoord
op je vraag?
Neem dan contact op met:

Bij vragen over producten of de shop:

Bij vragen over producten of de shop:


Wave by M line Klantenservice:
Op werkdagen van 09:00 - 17:00 uur.
Op zaterdag van 10:00 - 17:00 uur.
Tel: 0413-338975
E-mail: info@wavebymline.nl

Ervaar de Wave

Ervaar de Wave


Zoek je Wave winkel

Deze site is onderdeel van: DBC Nederland B.V.

Linie 27, 5405 AR Uden
KvK-nummer: 17134757
Btw-nummer: NL8098.51.520.B01

Vragen? Wij zijn bereikbaar!

Advies nodig?

Bel of chat met een slaapexpert en stel direct je vraag. Momenteel zijn onderstaande contactopties beschikbaar: