• 125 nachten proefslapen
  • 10 jaar garantie
  • Niet goed? Geld terug!

Beter Bed Heerlen Reviews

Gemiddelde uit 201 Reviews
8,7
8,7
8,5
8,6
Terug naar Beter Bed Heerlen
bianca haan
9
9
9
9

perfect geholpen

9
9
9
9

Beter Bed heeft veel moeite gedaan om een bij ons passende matras te vinden.

j van Deenen
9
9
9
9

all round goed

Piet Gerritse
8
8
8
8

prima geholpen

8
10
8
8,7

De winkeljuffrouw heeft ons erg goed geadviseerd. Ze wees ons op belangrijke zaken waar we erg blij mee zijn. Verder nam ze ‚ondanks de drukte in de zaak, alle tijd voor ons.

9
7
9
8,3

In grote lijnen heel tevreden. Wellicht meer uitleg over bedbodem in combinatie met het beoogde matras.

10
10
10
10

Vriendelijke en behulpzame medewerkster die mij advies op maat gaf, prettige en ruime winkelopzet.

Martin Quanten
9
9
9
9

vriendelijk en bekwaam personaal die er verstand van hadden

Martin Quanten
10
9
9
9,3

goede verkoper die er verstand van had en ook vriendelijk

Ingrid Larik
10
10
10
10

Zeer vriendelijke en vakkundige informatie en uitleg

10
10
10
10

Goede uitleg en fijne rustige bediening.

10
10
10
10

Prettig om aldaar te shoppen.

9
9
9
9

Zonder meer prettig om aldaar te shoppen.,

7
7
7
7

afwerking matras is goed

Ilona
9
9
9
9

Goede medewerkers.

9
9
9
9

Wij werden goed te woord gestaan. Kregen goede informatie over verschillende matrassen.

Ludi van Even
10
10
10
10

31 dec. 2021 besteld: 2 Mline matrassen met 50% korting. Nog net vóór de prijsverhoging van 1 jan. 2022. De lattenbodems met nog eens 15% extra korting! Dat is echt boffen. We kregen antwoorden op al onze vragen en bestelden, in coronatijd mét een lockdown, telefonisch bij Beter Bed Heerlen, met 100 dagen omruilgarantie. Er wordt een tijdsblok gereserveerd (dat ook aangepast kan worden), voor de bezorging. Je wordt ruim op tijd telefonisch gewaarschuwd dat ze eraan komen. De producten zijn 11 jan. 2022, door heel vriendelijke mensen bezorgd, naar de eerste verdieping gebracht en geïnstalleerd. Ze hadden alle geduld w. b. de betaling; ondanks onze goede voorbereiding bleek er iets niet goed te gaan met de ‘betalingslimiet’, maar dankzij de hulp en info van beide heren konden we toch betalen. We kunnen nu gaan genieten van onze nieuwe matrassen. Volgens de bezorgers van Beter Bed gaat dat zeker lukken! Ze wensten ons veel plezier en slaapgenot met de nieuwe matrassen!

Ludi van Even
10
10
10
10

tav winkelpresentatie: het was tijdens de lockdown. Dus moest alles via de telefoon. Gelukkig hadden we door eerdere bezoeken wel al een idee wat we wilden. We kregen antwoorden op al onze vragen en bestelden, in coronatijd mét een lockdown, telefonisch bij Beter Bed Heerlen, met 100 dagen omruilgarantie. Er wordt een tijdsblok gereserveerd (dat ook aangepast kan worden), voor de bezorging. Je wordt ruim op tijd telefonisch gewaarschuwd dat ze eraan komen. prima service dus.

10
10
10
10

Prefect geholpen goed geluisterd naar onze wensen

Jules Alberts
7
9
9
8,3

De begeleiding in de winkel was prima maar de uiteindelijke levering klopte niet met de daarover gemaakte afspraken. Ook de bereikbaarheid (tel. of via de e-mail) liet bij Beter bed te wensen over. Zeeeeeeeeeeeeeer lange wachttijden en ik ben nu nog op reacties van e-mail aan het wachten.

Jan Overeem
9
9
9
9

Verkoper heeft ons het goede advies gegeven over de matras.

8
8
7
7,7

Goede informatie gehad. Alleen lastig afspraak te plannen op korte termijn voor de levering.

Ger Schmitz
9
8
7
8

Een beetje rommelig, inherent aan het soort winkel.

4
3
7
4,7

Advies van Beterbed was zeer slecht

Jo Knubben
9
9
9
9

Zeer duidelijk en vriendelijk.

John
9
9
9
9

Eerst een Tempur matras gekozen. Dat was voor mij persoonlijk een drama. Ondanks dat je een omruilgarantie ga je toch niet graag terug, maar bij Beter bed Heerlen goed meegedacht over oplossing. Helemaal blij nu met mijn Solw Motion 6 matras van M-line!

10
8
8
8,7

De dame in de winkel heeft me goed geholpen en laten proberen. Desondanks is het moeilijk om een goede keuze te maken in enkele minuten.

John Cornelissen
4
4
6
4,7

Heeft ons dure kussens 'aangesmeerd' die nekklachten gaven maar niet konden worden teruggegegeven.

Susan Abels
9
9
9
9

Aandacht en tijd voor de klant, goede voorlichting

CHM Moens
9
9
9
9

Ook goed advies zonder koop dwang.

Alice Gorissen
10
10
10
10

Goede uitleg en service.

Camille Beaumont
8
8
8
8

Vriendelijke en deskundige verkoop zonder opdringerigheid.

Karin Broeders van Dijk
10
10
10
10

Goede voorlichting en goed advies gehad.

Karel Hendriks
10
10
10
10

Supervriendelijke behandeling.

Wiel Bastiaanse
5
7
7
6,3

1,5 weken na levering van de matrassen, blijken de matrassen in de aanbieding, waardoor wij 200 euro zijn misgelopen. Dit kon via het hoofdkantoor en de vestiging Heerlen niet worden veranderd. Derhalve voor ons geen Beter Bed meer!!!!!!! Dit is geen goede service!!!!!!!!!!

Ton Roelofs
8
9
9
8,7

Perfecte uitleg gekregen. Alles naar wens verlopen.

Ger Luit
8
8
8
8

Wel slecht telefonisch bereikbaar.

Han van de Staay
10
10
10
10

Fijne winkel met ontzettend aardig winkelpersoneel die een deskundig advies geven

Joris Jongen
10
10
10
10

Goed en duidelijk advies.

Rob Zijlstra
8
9
9
8,7

Deskundig advies

Rob van Groesen
8
6
8
7,3

Helaas zijn de erbij aanbevolen hoofdkussens erg hoog. In de winkel lig je niet zo lang op het matras je ligt er dan nog niet echt in , en de probeer kussens in de winkel waren een stuk zachter dan de nieuwe exemplaren.

Martin Quaedflieg
10
10
10
10

professionele bediening

Jeanne Claessen
9
9
9
9

goede begeleiding ontvangen van een jonge medewerkster

J. Wouters
10
10
10
10

alles goeg verlopen

M.M.G. Vincken
10
10
10
10

perfect behandeld door kundige verkoopster, aflevering heel goed, vooraf mail dag van levering, dag tevoren levertijd, half uur voor levering telefoon met exacte tijd. Al met al keurig verzorgd

Franssen
8
10
8
8,7

Goed open gesprek met medewerkster.

Yvette van den Essen
6
8
4
6

Ivm zenuwpijnklachten werd de MLINE als enige optie gegeven als matras. Hopelijk kan ik na 1.5 jaar slapen.....

Pijpers
8
2
6
5,3

NB advies was niet nodig, ik had al een slow motion 3. Service in winkel was prima. Levering duurde alleen wat lang.

Bianca Plum
10
10
10
10

Prima geholpen en adviezen gekregen.

Simone Franssen
8
6
6
6,7

goeie service

Sharon Massen
8
8
8
8

Alles goed gegaan

P. Adriaans
8
8
8
8

Prima advies, maar we waren al Mline gebruikers

Wickert
10
10
10
10

Ik heb al 8 jaar op een Slowmotion 3 geslapen, daarom heb ik weer en Slowmotion 3 gekocht.

Leeman
10
10
10
10

Goed advies!

MHKerstjens
10
10
10
10

over de vorige matras was ik heel tevreden, vandaar dat ik weer dezelfde heb gekocht

Bas Pleijers
10
10
10
10

Perfecte service

t.a bijl
10
10
10
10

Geweldig geholpen en erg kundig geholpen. Eerst door ene Patrick en toen we teruggingen heeft Yvonne Gerraets ons onze matrassen verkocht. Super team!!

Waagenaar
10
10
10
10

matrassen zijn uitstekend. Wij zijn erg content.

Woldringh
10
10
10
10

goede, juiste, snelle levering en advies

Jos Driessen
10
10
10
10

10 - zeer goed geholpen en geinformeerd

W.Bergmans
10
8
10
9,3

Verkoopster was vrij nieuw iets onzekermaar is toch alles nog wel goed gekomen

E.Zijlstra
10
10
10
10

goede srvice en deskundig advies

jc.Hofland
10
8
10
9,3

Zeer goede service.

H.J.Schuurman
8
8
8
8

nog geen, product is net aangekocht

Ramaekers
8
8
8
8

nog te vroeg om te oordelen

W.J.G. Bodelier
10
10
10
10

Prima service, vriendelijk, behulpzaam

Rob Savelberg
6
6
6
6

ff afwachten

E. Brouwers
10
10
10
10

Tot en met levering geheel tevreden

Rebecca Waelen
8
6
4
6

Nog te vroeg voor beoordeling.

P Willeme
6
10
10
8,7

Heb bed+matrassen op 29-07 gekocht. Heb nu een leenbed gekregen met de matrassen. Bed komt pas 18-12. Zou in 1e instantie op 04-09-14 komen.

P Kemp
8
10
10
9,3

De verkoopster nam veel tijd voor ons, was niet opdringerig, liet ons alle alternatieven uitproberen en adviseerde hulpvaardig op grond van onze feedback.

Wendy Thenu
8
8
8
8

Lag in winkel al heerlijk en de aanbieding 2e matras met korting ga de doorslag.

Wil
10
8
8
8,7

Op zoek naar een passend bed

A.M.J Hermans
10
10
10
10

Lichamelijke klachten

Ingrid van Wettum
10
10
10
10

Fijne winkel met deskundig personeel en natuurlijk goede produkten

L. Last
4
8
6
6

Door rugklachten en artrose

PM van Keulen
8
8
8
8

Goed stevig matras i.v.m. rugproblematiek (discus prothese)

Dormans
8
10
8
8,7

vindt persoonlijk advies prettig

Dormans
8
10
8
8,7

wil graag persoonlijk advies

Wiel Pieters
8
10
10
9,3

Oude matrassen niet retour genomen

Henny van Arkel
10
10
10
10

Traagschuim kussen blijft goed in vorm

F Gerraets
10
10
10
10

Mijn vrouw heeft nek rug en heupklachten.

Y. Gerraets
10
10
10
10

Rug, heup en nekklachten\n

slotboom
8
8
8
8

bij dit matras merkte ik een klein verschil tegen over andere matrassen

loomans
10
10
10
10

versleten rug

Jeanny Hinskens
10
10
10
10

Wij hebben ook nog 2 kussens silvana support christal en silvana support fluorine gekocht

Rademacher
8
8
8
8

Betrouwbare zaak en breed assortiment.

Huls
8
8
8
8

rugklachten

van lierop
6
8
6
6,7

na aanschaf van pocket royal excellent matrassen, die snel doorgelegen waren, hebben wij advies gekregen om de mline slow 2 te proberen.\ndit gaan we nu ook testen

Een koekje voor het slapen gaan?

M line plaatst functionele, analytische en marketing cookies. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, terwijl de analytische cookies ons helpen om de website te verbeteren. Via de marketing cookies kunnen we jouw interactie met ons binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we legitiem en belangrijk, anoniem. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Door te accepteren geef je toestemming voor onze marketing cookies. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.