Beter Bed Elst Reviews

Gemiddelde uit 106 Reviews
9,0
8,9
8,8
8,9
Terug naar Beter Bed Elst
9
2
9
6,7

Top goede uitleg

10
10
10
10

Prettig geholpen. Nemen de tijd voor je.

N Geitenbeek
10
10
10
10

Super voorlichting

10
10
10
10

Mijn matras wederom aangekocht bij Beterbed. Vertrouwd adres waar ze service nog hoog in t vaandel hebben staan. Ook hier weer dik tevreden over service en advies!

R. Lange
9
9
8
8,7

Goede dealer. Vriendelijk, je krijgt de tijd om te testen, en deskundig advies. Winkel is verzorgd en schoon, niks op aan te merken.

Peter
10
10
9
9,7

Hier luisterde de verkoper wel naar het verhaal van mijn rugklachten en gaf het advies een M Line Slow Motion 5 te proberen vanwege de zachtere toplaag en goede ondersteuning en dus minder druk. Dat was een schot in de roos. Prima service.

Peter
10
10
9
9,7

Prima winkel en uitstekend geholpen. Verkoper luisterde goed en gaf het juiste advies.

J.F. Meiners
10
10
10
10

Zeer vakkundig personeel en uitstekende voorlichting

rinus busch
10
10
8
9,3

Personeel is vriendelijk en kundig. Luistert naar wat je zegt en dringt je niets op. De uitstraling van de winkel is wat saai en nodigt van buiten niet echt uit.

Rikken
8
6
8
7,3

Klantvriendelijk en nemen eventuele klachten serieus

W. Prakke
10
10
10
10

Goede voorlichting

F.Wiltink
10
10
10
10

Wij hebben al 11 jaar op een Mline matras nr.2 geslapen dus nu werd ons Mline 5 geadviseerd door de verkoopster.

Van Leeuwen
2
10
10
7,3

We zijn erg tevreden over de verkoopster, ze gaf ons goed advies. Alleen bij de aflevering van de matrassen en de duocover zijn we hier niet over te spreken. Deze matrassen zijn erg duur. We hadden meer verwacht van het personeel die de matrassen hebben afgeleverd. De matrassen en de duocover werden naar de 1e verdieping gebracht en dat was het. Ze hebben niet eens geholpen met het uitpakken van de verpakking van de matrassen en de hoezen om de matrassen etc. Dit moesten we allemaal zelf doen. Het valt ons daarom erg tegen dat de aflevering en de afhandeling zeer slecht was. Dit hadden we niet verwacht naar aanleiding van de goede service bij de verkoopfiliaal. Je mag toch wel aannemen dat de bezorger van de matrassen deze even op de boxspring legt en de hoes over de matrassen heen trekt. En het afval weer afvoert, dus met name de plastic. Hiervoor geven wij een zeer, zeer, dikke onvoldoende!

E van Sommeren
10
10
10
10

zeer goede service

PGJ Biemans
6
8
8
7,3

Heb bij filiaal Elst de kussens gehaald omdat filiaal Duiven een kussen niet op voorraad had. Advies was goed in beide winkels en Service in Elst was ook prima

R. van Leeuwen
10
10
8
9,3

Uitstekende voorlichting

J.E.W. Lentjes
10
10
10
10

geholpen door Arno

Willemsen
10
6
4
6,7

Geen eigen display voor wave pillow. Ik wist specifiek welk kussen ik wilde, anders had ik het nooit gevonden

Willemsen
10
6
6
7,3

Wave pillow had helaas geen eigen display. Het is dat ik specifiek wist wat ik zocht, anders had ik dit kussen nooit gevonden

marijke
10
8
10
9,3

Goede service

Cornelissen
10
8
8
8,7

De eerste indruk is goed

Blankestijn
8
8
8
8

Prima geholpen

H.J. Bulte
8
8
8
8

Prima en goede keuze

HJW Polman
10
10
10
10

Wij zijn in Elst uitstekend en zeer vriendelijk geholpen.

WHJ van Dijk
10
10
10
10

Zeer goede uitleg

Rob de Kat
10
10
10
10

Goede service, goede uitleg. Niet opdringerig.

Martin
10
10
10
10

Goed advies en service

R. Keuken
10
10
10
10

Het proces is van koop tot aflevering is naar grote tevredenheid verlopen.

Martijn Baltussen
10
10
10
10

Prima verkoper die Arno. Zo hoor je met klanten om te gaan. Op deze wijze van verkoop krijg je alleen maar tevreden klanten!

A.C. Hoencamp
10
10
10
10

Een goed kussen is belangrijk en dit lijkt mij een kussen wat goed en fijn ligt.

E. van Disseldorp
10
10
10
10

Na 15 jaar op een Tempur matras geslapen te hebben, was het tijd voor iets nieuws. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Steve
6
6
10
7,3

Bij het verkoopgesprek werd info over kortingsactie op kussens niet gemeld. Hier kwamen we later zelf achter. Tevens bleek het erg lastig om de bezorgdatum te verzetten.

borburgh
8
6
8
7,3

we worden een dagje ouder en dus hebben behoeften aan een beter bed

Eva
8
8
8
8

Last van me nek erg goed geinformeerd

Iris Evers
8
10
10
9,3

Oude matras was aan vernieuwing toe

Theloosen
10
10
8
9,3

Prettige ervaringen meerdere jaren.

H.M.M. Boom
6
8
8
7,3

Er werd ons alle tijd gegeven om onze keuze te bepalen en het advies hebben wij als een positieve bijdrage ervaren.

Kofahl-Hurkens
10
10
8
9,3

Heb rugklachten en hoorde via een kennis over Mline matrassen

J.J.M. Claessen
8
8
8
8

Goed advies, ruim de tijd om uitleg te geven.

J.J.M. Claessen
8
8
8
8

Goed advies

J.J.M. Claessen
8
8
8
8

Personeel neemt ruim de tijd om diverse produkten uit te leggen en te laten uitproberen.\nGoed advies.

Cees P.J.M. Hoevenaars
8
8
8
8

Nemen tijd voor de klant\nGeven goede adviezen\nLossen problemen op \nNemen vraagtekens bij de klant weg\nDe goede adviezen blijken ook achteraf

Wavebymline.nl maakt gebruik van functionele en analytische cookies om je beter van dienst te kunnen zijn, daarnaast willen we graag jouw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij je beter en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies?