Beter Bed Duiven Reviews

Gemiddelde uit 141 Reviews
8,6
8,3
8,1
8,3
Terug naar Beter Bed Duiven
8
8
8
8

Bij aanschaf werd wel goed mee gedacht.

8
9
9
8,7

Kunt u contact met ons opnemen om te overleggen over welke mogelijkheden we nu hebben? tel 0316 333088

Jeroen Vink
10
10
10
10

Gewoon top winkel

loes Nijman
9
9
9
9

Aangaande mijn klachten zeer goed geadviseerd.

6
5
8
6,3

Het gevoel dat naar de mond word gepraat. Aantal keren verkeerde invoer. Eigenlijk was er geen tijd voor ons

Caja Dreuning
9
9
8
8,7

Prima geholpen

Gerard van den Bergh
7
7
8
7,3

De matras werd pas een week later geleverd dan was afgesproken.

Gerrie Weeren
7
7
8
7,3

De voorlichting was goed

5
10
9
8

Heel fijn geholpen in de winkel. Het contact met de bezorgers verliep minder goed. Daardoor eerste bezorgpoging mislukt. De tweede x hebben de bezorgers al het verpakkingsmateriaal op straat bij de voordeur achtergelaten en op een app-bericht daarover werd niet gereageerd.

E.H. Cremers
10
8
10
9,3

Super service bij beterend in Duiven. Wat kleine foutjes door de verkoper gemaakt maar die zijn heel professioneel en adequaat, zonder poespas verholpen. Ik voelde mij echt koning als klant. Chapeau!

Theo Joosten
9
9
8
8,7

Persoonlijk gerichte advies en voldoende tijd genomen

Jan Hartjes
10
10
10
10

Wij zijn eigenlijk heel tevreden over onze aankoop. Er zijn echter 2 punten die we zouden willen meegeven. 1. Het bed staat bij ons rondom vrij in de slaapkamer. Daarom hebben we niet gekozen voor een hoofdbord. Echter nu is het lastig om je bekabelde afstandsbediening ergens aan op te hangen. Waarom is er niet een simpele en slimme bevestiging mogelijk aan de Multimotion 1? 2. Ondanks de antislip mat ervaren wij dat bij het op en neer klappen van de elektrische bed bodem, de matrassen toch telkens verschuiven. Nu zagen wij wel hoofd, voet -en zijbeugels, maar in onze beleving zijn de echt over geprijsd. Als je een bed van ruim 6 mille koopt, dan vinden wij het niet gepast dat je voor een paar metalen beugels de hoofdprijs vraagt. Doe ze er gratis bij, of vraag een prijs die recht doet aan de totale aankoop. Uiteraard zijn wij graag bereid het bovenstaande mondeling toe te lichten. Wij zijn bereikbaar op 06-53930690. Met vriendelijke groet, Jan & Angelique Hartjes

Blanche Burki
10
10
8
9,3

prima adviseurs en service

Heim, de Vries
10
10
10
10

Prima geholpen

Schoonderbeek
10
6
6
7,3

Goede services

P van essen
10
8
10
9,3

Goede dienstverlening

Riky Rothengatter
2
2
4
2,7

geen gemotiveerde verkoopster

A.Derksen
10
10
10
10

Prima geholpen en goed advies van medewerkster

kieft
10
10
4
8

beoordeling van wat??

Tom Brouwers
10
10
10
10

Fantastisch advies, snelle levering, ontspannen en huiselijke sfeer in de winkel.

G. Kup van Lingen
8
6
10
8

misschien is de matras iets te zacht

Evenboer J
10
10
10
10

zeer tevreden

M. de Baar
10
8
8
8,7

Zeer tevreden

N. Dales
10
8
8
8,7

Zeer tevreden

westrik
10
6
10
8,7

Jammer dat de vorm van de 6 anders is (meer afgerond) dan die van een paar jaar geleden waardoor de 2 niet perfect nast elkaar passen

Iede Blok
8
8
8
8

Tijdens de aankoop goed advies gekregen, we gaan de matras ervaren.

Jop van der Spek
10
10
8
9,3

Erg leuke verkoopster. Zeer behulpzaam !

Henri Visser
10
10
10
10

Prima service en goede uitleg.

Daenen
10
10
10
10

goede kwaliteit licht goed

J. Van \'t Rot
8
8
8
8

Prima advies

Geltink
8
8
6
7,3

Goed advies

W.T.Jansen
4
2
2
2,7

verkopers hebben weinig aan dag voor de wensen van de klant

Joke Timmer
8
8
8
8

goed geadviseerd en geholpen

Marjon Meulenbrugge
4
4
4
4

Ik slaap nog maar 2 nachten op het kussen, maar tot nu toe bevalt het goed

Oomen
6
6
8
6,7

Goede matras Aardige verkoperrs Bezorging werd door bezorgers tot onze spijt eenmaal uitgesteld

J.KEMPSj
10
10
10
10

GEWOON ZEER TEVREDEN

Alexander Frederiks
10
8
10
9,3

Vervanging bestaand matras (slow motion 4)

Derk Van der kolk
6
4
6
5,3

zelf op zoek gegaan naar een nieuw kussen

corry hebinck
8
6
8
7,3

Mooi kunnens

Werner
8
8
6
7,3

Weet ik niet

w.steenbeek
10
10
10
10

De winkel bediende heeft verstand van zaken wij zijn daar goed geholpen.

A. Schreuder
6
6
6
6

Had al eerder een M-line kussen, nu een wavepillow gekozen ivm nekklachten

Yvette Franken
10
10
8
9,3

Van een collega kreeg ik de tip eens bij BeterBed en dan met name de Mline bedden te gaan kijken. Het eerste bezoek was meteen heel prettig. Ik bezocht filiaal Duiven en werd daar door Lea geholpen. Zij stelde heel gerichte vragen en heeft me van alles kunnen vertellen over het Mline concept. Naast dat ik de Mline bedden egard vond liggen was Lea was misschien wel de doorslaggevende factor dat ik besloot dit bed aan te schaffen. Ze is enorm kundig en daarbij heel vriendelijk en servicegericht. Ik vind dat ze een dikke pluim heeft verdiend, het was een verademing een goed bed te vinden en daarbij zo vriendelijk geholpen te worden. Prima koopervaring!

Jeurissen
10
10
10
10

Zocht een goed kussen

C. Tolhuisen
10
10
10
10

Verkoper gaf advies op persoonlijke ervaring en die klopt.

C.W. van der Wart
10
10
6
8,7

Waren nog aan het opbouwen.

M
8
8
6
7,3

Beter bed duiven zat nog in oude pand.

G Wessels
6
6
6
6

Advies tandarts/kaakchirurg

Ferdinand
10
10
10
10

Goed advies. Ze nemen erg goed de tijd voor je en je kan er goed onderhandelen.

F. van der Zwan
10
10
10
10

Super geholpen door de verkoopster

wijnands, g
6
8
6
6,7

de matras lag voortreffelijk; t.a.v. de service hoop ik nog een hogere inschatting te maken. dit is echter afhankelijk of we nog met problemen bij de winkel terecht komen.

Wavebymline.nl maakt gebruik van functionele en analytische cookies om je beter van dienst te kunnen zijn, daarnaast willen we graag jouw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij je beter en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies?