• 125 nachten proefslapen
  • 10 jaar garantie
  • Niet goed? Geld terug!

Beter Bed Capelle aan den IJssel Reviews

Gemiddelde uit 1677 Reviews
8,2
8,2
8,1
8,2
Terug naar Beter Bed Capelle aan den IJssel
8
5
8
7

Verkoopster was niet erg vriendelijk.

Ingrid Blom
6
5
7
6

Wij hebben een ander matras gekozen dan op het lijstje met geadviseerde matrassen stond. Verkoper kon alleen standaard praatje houden, verdiepende vragen werden niet beantwoord.

9
9
9
9

Prettig geholpen door een medewerker die merkbaar goed geïnformeerd is. Een test op een proefmatras met aangesloten software gaf een advies dat achteraf klopte. Eerder bezoek in een ander filiaal van deze dealer was duidelijk minder.

9
9
9
9

Geholpen door vriendelijke medewerkster met goede kennis van zaken. Zeer tevreden over advies en afhandeling van de bestelde order.

10
10
10
10

Heel fijn geholpen bij Beter Bed, meerdere keren proef gelegen en telkens kwamen we op aanraden van de verkoopster weer uit bij mline.

Lennart Hartog
10
10
10
10

Zo fantastisch geholpen, alle tijd en echt professioneel advies.

Lidy Visscher
10
10
10
10

Prima uitleg

Bert T
7
5
5
5,7

Niet bij deze Beter Bed gekocht, wel in de vestiging Emmen.

8
8
8
8

Nooit geweest?!

8
7
8
7,7

Ik heb het bed gekocht bij Beter Bed in Duiven... De verkoper wilde me eigenlijk graag een pocketvering matras van hun eigen merk verkopen. Ik ben vnl op mijn eigen vooronderzoek en 'ligervaring' uitgegaan.

8
9
9
8,7

Prima begeleiding

1
1
1
1

Nvt deze dealer is niet onze dealer!

1
1
1
1

Deze dealer is niet onze dealer!

8
8
8
8

Aardige service

10
10
10
10

Goed voorgelicht in winkel ,geen moeite te veel. Verkoper was duidelijk. liet ook alle matrassen proberen tot 2x toe en gaf goede toelichting . Prima !

Jeroen van den Berg
10
10
10
10

Wij hebben bij Beterbed in Uden gekocht... Alleen maar lof, ze weten waar ze over praten, en luisteren naar je wensen...

8
9
9
8,7

Wíj zijn zeer goed geïnformeerd bij Beter Bed in Amsterdam Noord.

9
9
7
8,3

Werden goed en rustig geholpen in Hengelo

8
8
8
8

Goed advies verkoper nam de tijd voor ons

1
1
6
2,7

Verkopers in de winkel zijn zeer behulpzaam, bedrijf zelf maar te wensen over. Ik heb nu enige tijd het bed maar kan het beschadigde geleverde bed daar duurt lang voordat er erg ander bed voor in de plaats geleverd wordt. Evenals de matrasbeugels die bij een bedbodem behoren waar geen ombouw bij zit, ingaat het matras verschuift indien het elektrische gedeelte wordt gebruikt.

Bert Wiltink
10
10
9
9,7

Was beter bed in Doetinchem

10
10
10
10

Aardige mensen, prima producten

Gert Visser
9
9
9
9

Prima geholpen. Veel aandacht en geen opdringere verkoop

Rob de Koning
10
10
9
9,7

Prima winkel, duidelijke uitleg, Vriendelijk personeel, kortom waarom zou ik elders nog gaan kijken.

Rob de Koning
10
10
9
9,7

Goede adviezen, duidelijke uitleg, vriendelijk personeel

8
7
7
7,3

beetje erg volle winkel

1
1
10
4

Ik had het fijn gevonden als ik de service had kunnen krijgen die iemand wel krijgt als het product online gekocht wordt; namelijk de mogelijkheid te retourneren. Bovendien is het kussen online minder duur. Ik ben erg voor ondersteuning van fysieke winkels, maar hiermee heb ik mezelf in de vingers gesneden. Al met al heb ik er een katerig gevoel aan overgehouden

Azernoosh Bazrafkan
10
10
10
10

Goed advies gekregen. In plaats van voor een heel hard matras te gaan voor cool motion 5 gekozen en dat was de beste keuze.

Saskia Logtenberg
10
10
10
10

Heel prettig en vlot geholpen

3
8
8
6,3

Contact met de klantenservice i.v.m. een nabezorging van molton hoeslakens was niet mogelijk. Twee keer telefonisch benaderd. Na twee 8 minuten zelf de verbinding verbroken. Na het versturen van een e-mail werd er helaas nimmer gereageerd. Na een bezoek aan de winkel is het toch goed gekomen.

5
3
7
5

Slecht advies gekregen helaas.

8
8
8
8

Prima behulpzame medewerker.

ronald van EIJK.
8
8
8
8

namen de tijd.

Henk
10
10
10
10

Uiterst vriendelijk ontvangen in de winkel en goed geholpen.

Tessa
10
9
8
9

Service was perfect. De mannen belde voorafgaand hun bezoek, hebben het bed goed in elkaar gezet en vertelde me daarna waar ik op moet letten. De winkel biedt vele verschillende matrassen en bedden aan. Echter vond ik de kussens niet heel fris eruit zien, hier mag wat meer op gelet worden. Verkoopster was alleen in de winkel, maar heel geduldig en vriendelijk. Ondanks haar druk, voelde ik geen druk om snel te moeten kiezen. Prettig!

Theo van Aalten
10
10
10
10

Goed advies gekregen.

Theo van Aalten
10
10
10
10

Geweldig geholpen met advies.

8
8
8
8

Ben heel goed geholpen

Michael
6
8
8
7,3

1 matras niet geleverd op afgesproken datum. Na levering verliep ook niet probleemloos. Uiteindelijk goed gekomen.

8
8
8
8

Goede info gekregen bij Beter Bed.

9
9
9
9

Kundig advies, ruime winkel, correcte levering binnen de afgesproken tijd.

V Varwijk
8
8
8
8

Verstand van zaken

8
8
7
7,7

Vriendelijk te woord gestaan met duidelijke uitleg verschil in matrassen

8
8
7
7,7

Vriendelijk te woord gestaan met duidelijke uitleg verschil in matrassen

Foekje Godschalk
10
9
9
9,3

Prima geholpen

10
10
10
10

Zeer klantvriendelijk . Zou deze zaak zeker aanbevelen !

10
10
10
10

Uitstekende service. We hadden meteen een klik met de verkoper. Geen babbelpraatjes.

Arie Beekhuis
6
8
8
7,3

Nog geen service nodig gehad

Jos Mentink
9
9
9
9

mijn score spreekt voor zich

10
10
10
10

Goede service, vriendelijk personeel.

8
8
8
8

Goed voorgelicht, behalve de hoogte m.b.t. Boxspring

Maria Mentink
10
10
8
9,3

Mevrouw hielp ons heel erg goed, ze was kundig. De winkel zou wel iets gezelliger ingericht kunnen worden.

Bas Drabbels
8
8
9
8,3

Jammer dat er niet verteld is dat er meer matrassen van mline zijn dan dat er in de winkel liggen

Cynthia Van Osch
10
7
10
9

Ik heb het gevoel gehad dat we ons meerdere malen moesten "verdedigen" waarom we de nieuwe koudschuimmatrassen wilden omruilen voor Mline. Verkopers moeten toch begrijpen dat 10 minuten in de showroom liggen toch wat anders is dan 8 uur liggen. Gelukkig verder goed geholpen door de servicedienst.

Guus Henkens
9
9
9
9

Goed advies en fijne service

A.J.C. Bakker
10
10
10
10

Prima en uitstekende service

9
9
9
9

Prima geholpen

10
10
10
10

Zeer goede en uitgebreide informatie gekregen.

Hugo Luikens
8
9
9
8,7

Goed geadviseerd

9
9
9
9

Beter Bed in Emmeloord, heeft me erg goed geholpen

Anita Wolsleger
10
10
10
10

Al jaren tevreden

Anita Wolsleger
10
10
10
10

Al jaren tevreden

Sergio Herman
8
8
7
7,7

Sympathieke verkoopster, ze kon goed luisteren.

B van Dijk
8
8
9
8,3

vriendelijke medewerkers

9
9
9
9

In de winkel staat alles overzichtelijk opgesteld. Je mag de matrassen in alle rust en zonder tijdsdruk in de winkel uitproberen. Er wordt heel goed en vakkundig advies en uitleg gegeven. De Mline matrassen werden door ons echt als beste ervaren.

Martin Kapteijn
10
10
10
10

Goede en vriendelijke service

John Noort
9
9
6
8

Heb deze gehaald in een winkel omdat ze deze op voorraad hadden en ik geen 1 of 2 dagen moest wachten. De prijs op zich is wel redelijk hoog voor een kussen.

Erwin Kloosterman
10
10
10
10

Werden heel goed geholpen. Wij hadden op internet gekeken wat voor matras we wilden hebben. Dit was een M-line matras, het is wel een ander type geworden. Je moet de matrassen echt uitproberen.

7
7
7
7

Goed geholpen en vriendelijk personeel

Marc Brand
5
9
6
6,7

Er werd gezegd dat de matrassen er met 2@3 weken zouden zijn. Hier hadden we ook specifiek om gevraagd. De matras besteld en plots werd het 6weken. De matras zou gebracht worden was afgesproken. Bel ik om te vragen wanneer wij de matrassen kunnen verwachten. Werd er gezegd maandag worden ze bij het filaal afgeleverd en kunt u ze op halen. Uuuuuh nee ze zouden gebracht worden. Na bellen met collega’s onderling terug gebeld dat ze na ht werk van de meneer gebracht zouden worden. Toen zelf er maar voor gekozen ze op te halen

10
10
10
10

Ben heel goed geholpen en voorgelicht

P.j. De de Bruijn
4
4
4
4

Zijn behulpzaam als je voor de 1ste x keer komt maar als je zegt dat je niet tevreden bent word je naar de klantenservice doorverwezen

Amanda Tie
10
10
10
10

Heel goed advies en service. Commentaar overbodig.

9
8
8
8,3

Ruime keuze met goed advies. Goede prijs/kwaliteit.

Carla vanderHam-Eelman
9
9
9
9

Goed advies gekregen bij beter bed in Culemborg.

Harry Bus
10
10
10
10

Beter bed drachten, zeer deskundig en vriendelijk advies

6
4
7
5,7

We hadden eerst andere matrassen , weinig goede informatie . Over de m-line ook veel zelf geprobeerd en gelegen. Kwamen zelf op dit matras en vonden het gelijk heerlijk liggen.

Gerard Burhenne
4
1
1
2

Luisteren daar in Assen totaal niet. 1ebezoek hebben ze mij al een verkeerd matras aangesmeerd

M Vroomans
8
9
8
8,3

Verkoper dacht goed mee.

Hans ten Dam
10
10
9
9,7

Prima advies gekregen bij Beterbed Enschede. Heerlijk bed met fantastische Mline matrassen

2
7
6
5

Slechte communicatie over levertijd en vertragingen

Mirjam Bredewold
10
10
9
9,7

Behulpzame verkoopster, professioneel advies!

Stefanie Lefeber
4
4
4
4

Beter Bed is altijd goed. maar deze keer niet . We zijn ontevreden.

Henk Iking
10
10
10
10

Op de dealer valt niets aan te melden. Heel goed geholpen en de levering was ook perfect.

amj van den beemt
9
9
9
9

netjes behandeld

Berend van Zanten
10
10
10
10

gezien mijn gewicht en wensen, zacht slapen, direct de goede keuze voor mij gemaakt.

Wil Haan
10
10
10
10

Zijn ontzettend goed geholpen door Andy

9
9
9
9

Duidelijke informatie

Robert Pronk
7
6
7
6,7

Wist niet eens dat er er actie liep voor m-line Moest hem dit eerst nog vertellen

8
9
8
8,3

Prima voorlichting! Nette afhandeling. Tip voor aflevering; Jonge monteurs nog iets beter advies geven over installatie dan is t niet nodig dat er nogmaals een team langs gekomt!!

J. Vlot
8
6
6
6,7

Winkel meneer deed erg moeilijk. We hadden nl. Foutieve maat van 2 goedkopere matrassen gehad. Die werden vergoed, maar wij wilden niet dezelfde matrassen , wij zochten daarom een Mline matras uit met fikse bijbetaling. Maar meneer wist toen niet of dit mogelijk was. Moest overleg worden gepleegd, dat kon niet terwijl wij in de winkel waren. Slechte zaak.

10
8
8
8,7

Levering aan huis perfect oude matras retour moet wel betaald worden beetje jammer als zo'n duur matras koopt.

Corien Baars
10
10
10
10

Ik werd uitstekend geadviseerd

9
8
8
8,3

Prima service en goed advies. Ik lees nu op deze pagina dat er wel een 100 dagen proefslapen garantie is en dat was volgens de verkoper bij Beter Bed niet mogelijk.

8
7
9
8

Vriendelijk en goed geholpen. Ook tijd gekregen om gewoon even op het kussen te liggen

3
10
8
7

Helaas door leveringsproblemen en slechte communicatie hebben wij de matrassen pas 2 en 3 maanden later gekregen.

6
8
6
6,7

De verkoopster had er in het begin weinig zin in , was ook niet erg vriendelijk terwijl er niks te doen was in de winkel en we een winkel afspraak hadden , Maar uiteindelijk gaf ze goed en duidelijk advies en werd ze vriendelijker !

I I Fonkert
4
4
4
4

niets met matras te maken maar beter bed geen goeie service nadat je het gekocht heb

6
6
6
6

Slechts de M line Slow motion serie was beschikbaar. Geen andere types.

9
9
8
8,7

Erg vriendelijk en meedenkend, precies wat we zochten. Beter bed Hoogezand

natasja Leenheers
10
10
10
10

Den bosch prima service

C Veldhuis
8
8
8
8

geen opmerkingen

10
10
10
10

klantvriendelijke behandeling en deskundige uitleg in de winkel

6
8
7
7

We zouden dekbedovertrekken krijgen maar die zaten niet bij de levering. Degene die leverde zei dat we ze in de winkel op konden halen maar dat was niet waar. Jammer voor niets gereden.

Koos Heskes
9
8
5
7,3

Wij zijn nog in overleg Helaas geen lift aanwezig

9
9
9
9

Goed geholpen. Goed advies. Netjes afgeleverd.

1
2
3
2

Een klacht ingediend duurt veel te lang voordat ik geholpen wordt blijkt ook dat mijn klacht niet bij de klantenservice is binnengekomen dit vind ik heel slecht.

Marina De giorgi
3
1
10
4,7

We are very disappointed by the outcome of the 10 days process to review our claim. It does not solve the problem with the item we bought from you namely a Mline Slow Motion2 mattress. As we explained several times, the item causes us headaches and back pain. While we were told that no insurance could apply to a double bed mattress we were also reassured by the manager at the shop that we would find a common solution if we faced issues with the items. Same reassuring attitude when we spoke on the phone with your head quarter person. The solution you offered doesn't fit as a ''common'' solution. I regret to point out that the attitude in the shop is deemed to be misleading information and considering that we made the complaint within the 14 days of our purchase, the right to return was still available. I believe that Beter Bed is ignoring consumer rights in our specific situation.

8
7
8
7,7

We mochten alle matrassen uitproberen maar een hele nacht slapen is met uitproberen niet te vergelijken. Het betrof een aankoop vanwege de 100 dagen omruilgarantie van een MaxiFoam matras. Daar moesten we toch nog wel €160 verwijderingsbijdrage over de MaxiFoam matrassen betalen.

Joyce Klijs-Willems
7
8
6
7

Kreeg goede en betrouwbare informatie dus geen verkooppraatje.

Hélène Sombezki-Giesbertz
10
10
10
10

De aankoop werd prettig begeleidt. Het traject van aankoop tot levering bij ons thuis duurde 1 week. Ongekende luxe in deze tijd.

Hans Sombezki
10
10
10
10

Drie keer winkel in Roermond bezocht, uitgebreid advies gehad zonder opdringerig personeel om tot koop over te gaan. Fijn dat dit nog kan ook tijdens corona. Uiteindelijk nieuwe bedden, lattenbodems en matrassen gekocht. Pluspunt is ook een hele snelle levertijd ( minder dan 2 weken).

9
10
8
9

Omdat er coronamaatregelen waren was ik anderhalf uur alleen in de winkel met een vriendelijke,vrolijke verkoopster! Leuke ervaring!

Marjolein Kolster
8
10
7
8,3

Ivm corona goede fijne hulp. Winkel rommelig maar dat is logisch in deze tijd

Peter Meijering
10
10
8
9,3

Duidelijke uitleg.

10
9
9
9,3

Van shop afspraak tot levering duidelijke informatie en behulpzaam personeel.

Desiree
9
9
9
9

Leuk ontvangst en goed geholpen.

Meindert Wijnia
9
9
9
9

Matras online gekocht. Was op de hoogte van de kwaliteit van M line matrassen.

A.C. Knoppert
2
2
2
2

Fijn en deskundig geholpen

9
9
9
9

We zijn prima geholpen en het was een zeer snelle levering van de matrassen.

Susanne jong
9
8
8
8,3

We kregen goed advies

8
8
8
8

Prima geholpen bij Beter Bed!

8
8
8
8

Goed geholpen en mooie winkel.

8
9
9
8,7

Goed geholpen alleen zou ons oude matras worden meegenomen dat was niet het geval

CM Den Den Hartog
5
5
5
5

over rompeld

Danny Verslype
10
10
10
10

Behulpzaam en vriendelijk.

siebe Glastra
4
8
8
6,7

we hebben erg lang moeten wachten. 3,5 maanden. Beter Bed was telefonisch niet bereikbaar. We hebben wel een waardebon ontvangen

Wim Tunnissen
10
10
10
10

Super geholpen, ondanks de Corona ,was er ruimte voor een goed advies, er werd goed geluisterd naar onze wensen en problemen, om te zoeken naar de juiste matras.

J Elders
7
9
8
8

Altijd al bij Beter bed gekocht.

S. Eggink
9
9
9
9

Prettig adviesgesprek gehad met uitgebreide uitleg en ruimte om de matrassen te proberen.

10
10
10
10

Duidelijk en eerlijk vethaal, waarbij er tijd en aandacht is voor mij als consument

Ted Groenewegen
7
8
6
7

Vanwege Corona duurt wel lang. Eenmaal nieuwe bed geïnstalleerd is het wachten wel waard!

Jean Van Assche
6
5
7
6

graag beter advies bij keuze matrassen

8
8
8
8

Fijne zaak goed geholpen

8
8
8
8

Fijne zaak en fijn geholpen

Carolien Van der Velde
7
8
8
7,7

Levering matrassen werd 1 dag vantevoren uitgesteld. Tijdens coronasluiting telefonisch niemand op hoofdkantoor te pakken te krijgen over nieuwe leverdatum. Zeer frustrerend. Klachten via mail werd niet op gereageerd. Uiteindelijk ging de bezorging heel keurig.

Hilco de Weerd
10
10
10
10

Prima geholpen in de winkel En de aflevering was prima

3
1
2
2

Bijna niet ik vond het onvriendelijk op advies van mijn reumatoloog zou dit een goed bed zijn voor mij ook zat er 30procent korting op niet gezegt heb nog geprobeerd maar koets contacht opnemen met jullie heb ik twee keer gedaan maar niets en dat is niet mijn schuld dus weer een heel slechte service gr

Frank Smit
8
7
9
8

Moeilijk telefonisch bereikbaar. Prijzen alleen in totaal op factuur en niet gespecificeerd per onderdeel.

Robert Anröchte
10
10
10
10

Goede service en uitleg, weet waar het product om draait en ook alle gelegenheid om het uit te proberen.

G Visser
4
7
5
5,3

Levering duurde veel te lang met allerlei smoezen

Herma Eggengoor
9
9
9
9

Goed advies gehad in de winkel en het matras is keurig geleverd .

Laura De Vos
1
1
1
1

Beter Bed heeft echt een super slechte service en doen helemaal niks voor je.

10
9
8
9

Goed advies, er werd voldoende tijd genomen voor vragen. Ondanks dat het erg druk was en wij er aan het einde van de middag waren, was de medewerker bijzonder vriendelijk.

5
9
8
7,3

Probleem met monteren van onze bed dus moet nog wachten voor de service en ook voor monteur ...is nog niet opgelost

Madeleine Van Hoek
7
7
7
7

Telefonisch heel fijn te horen gekregen dat we het matras straks om mogen ruilen. Door de Corona regels was ik best ongerust.

H. KARST
8
7
8
7,7

Eerst werd de leveringsdatum 6 weken opgeschort, maar gelukkig is dit toch goedgekomen na aandrang van onze kant

José Bakx
4
2
4
3,3

Dit matras werd mij niet aanbevolen maar ik heb zelf besloten na proefliggen voor deze

Stien Pool
8
8
8
8

Gelukkig was de winkel nog open

10
10
10
10

Goed advies, de verkoopster had alle tijd voor me. Jammer dat ze me niet heeft gewezen op de retourmogelijkheid voor de oude matras.

1
7
10
6

Super slechte levering en planning . Belachelijk .

10
8
8
8,7

Wij zijn 2 keer geweest. De 1e keer op advies pocketvering matras gekocht maar na 2 weken al veel lichamelijke klachten. Na 3 weken teruggegaan om matras om te ruilen. Toen van andere verkoper een beter en duidelijker advies gekregen waar wij ontzettend blij mee zijn. Helaas kostte ons dat wel 120 euro omruilservice

9
9
9
9

Goed geholpen

8
10
10
9,3

Er zat meer als een maand vertraging op de levering van de matrassen. Maar nu zeer tevreden

9
8
8
8,3

Waren vergeten om de 30% via CZ aan te bieden maar is top opgelost. Qua presentatie kan het iets beter/gezelliger.

1
2
1
1,3

We hebben het tweede matras nog steeds niet ontvangen.. hopelijk komt hij morgen na 3 maanden wachten...!!!

8
9
9
8,7

Ik vind het jammer dat Beter Bed de oude matras niet meeneemt voor recycling bij aflevering van een nieuwe. Als je geen auto hebt of een kleine, is het een heel gedoe om hem zelf weg te brengen.

9
10
9
9,3

Hele goede voorlichting gekregen en er werd goed geluisterd naar onze wensen.

8
9
8
8,3

Niets aan toe te voegen

Ronald Vreeman
10
10
10
10

Geweldig geholpen en voorgelicht..... Slaap fantastisch

Kees Hordijk
9
9
9
9

Plezierig door medewerkster geholpen

Peter Jansen
8
10
8
8,7

Beter Bed in Katwijk geeft prima service en advies.

10
10
4
8

Werdt niet echt naar mijn houding gekeken en te weinig persoonlijke advies

1
2
2
1,7

Ik kreeg een beschimmeld matras geleverd wat ontzettend stonk. Klantenservice gemaild met foto's erbij en ze zouden pas na een maand het matras om komen ruilen. Na veel bellen is het matras na 12 dagen omgeruild zonder enige excuses.

7
8
8
7,7

Door corona loopt als in de waar.

Wil Lathouwers
10
10
10
10

Ben heel goed geholpen.

E In't Veld
10
10
10
10

Prima winkel.

Monique Kouwenberg
9
6
6
7

Het blijkt dat er een verschil is met een boxspring of een spiraalbodem. Als ik dit had geweten had ik toch eerst het Mline matras willen testen op een spiraalbodem, dan was ik misschien uitgekomen op een zachter matras.... helaas door de huidige omstandigheden kan ik niet terig naar de winkel om dit te bespreken of te testen... Ik ga dit zeker doen als het weer kan.

10
10
10
10

Beterbed Zaandam, aardige en vakkundige verkopers, ook voor beddengoed is het perfect,, en nog goedkoper dan bij de warenhuizen.

Sabrina Hetem
1
8
8
5,7

Tevreden over advies. Echter levering en communicatie daarom was slecht. Na zes maanden met nog een maand vertraagd en zelf naar de winkel om een tijk om te wisselen.

A.M.j van Adrichem
8
7
8
7,7

Wij warende enige klant dus er was veel tijd voor ons.

Karel Gaasendam
8
8
8
8

je word altijd keurig geholpen

Peter Frijters
9
7
7
7,7

Het gaat allemaal een beetje te snel. Een goede matras in de winkel kiezen is op deze manier bijna niet te doen...

Kommer Groenewoud
9
3
9
7

Werden heel goed voorgelicht en kregen goed advies.

9
10
9
9,3

Zeer deskundig en prettig geholpen

Jan Kennis
10
10
10
10

Hebben alle tijd voor je om te kijken welke matras het beste bij je past.Ben er zeer tevreden over.

Miranda Wesselman
9
10
9
9,3

Super goed geadviseerd

Cor de Bruijn
8
8
8
8

Prima winkel, nemen de tijd voor je voor een goed advies.

1
8
8
5,7

Bij levering aan huis, in de slaapkamer gepleurd en meer niet, zelfs niet even op de lege bedden gelegd. Zeer onpersoonlijke chauffeurs

Niels Van Lieshout
8
8
8
8

Werd goed geholpen in de winkel bij het kiezen van het juiste matras. Daarnaast vond ik de installatie service erg goed.

Debora Scheele
10
10
10
10

goede service

10
10
10
10

Ik ben super goed en vriendelijk geholpen door het personeel van de winkel.

10
10
8
9,3

We zijn goed voorgelicht bij beter bed.

10
10
10
10

Fijne winkel en goed advies.

Jan-Willem Rodenhuis
8
3
8
6,3

Advies was prettig, maar uiteindelijk leverde het niet op wat ik zocht

10
10
10
10

Prettige service

8
6
8
7,3

2x in de winkel geweest, 2x ander advies gekregen

Don Scheers
9
10
9
9,3

Top adviseuse ( de ‘cheffin’ hebben wij gehad). Wat een super klantgerichte manager zit daar!!

1
1
1
1

slechte service. Matrassen zijn zonder duo cover hoes geleverd, deze werd pas na 6 weken geleverd. hierdoor 6 weken niet gebruik kunnen maken van de matrassen

4
3
4
3,7

Heel weinig advies.

9
8
8
8,3

Prima geholpen. Levering prima.

10
8
10
9,3

In eerste instantie werden er andere matrassen geadviseerd, bleken niet goed. Toen M-line geadviseerd, top keuze.

Jolanda van der Vlugt
10
10
9
9,7

Erg prettig geholpen, goede service. Heel vriendelijk, ze neemt echt de tijd voor je.

10
10
10
10

Goede uitleg over de matrassen en het verschil tussen de verschillende soorten M-line.

8
8
8
8

Goede vriendelijke service

Ria Krosse
4
8
8
6,7

Als je in april een bed en kast besteld. Voor 20 augustus en je wordt uit de planning gehaald omdat de leverancier niet op tijd kon keveren. Grote leugen. Matras vergeten re bestellen. Wees dan eerlijk en zeg het gewoon. Alles wat er mis kon gaan ging mis. Heeft mij ontzettend veel gekd gekost om constant overal achter aan te bellen. En als je dan boos maar wel netjes in taal reageerd wordt er ook nog eens gezegd. Mevr. U belt maar terug als u gekalmeerd bent. Heb met hang En en wurgen wel het bed geleverd gekregen met 2 leenmatrassen. Hebben ze de nieuwe laminaat ook nog beschadigd. 16 oktober de goede Matras gekregen. Leenmatrassen niet meegenomen omdat we geen zakken hadden gekregen om ze in te doen. Want daar hadden we niet voor betaald. Ik betaal nergens neer voor. Het is jullie fout. Week later hoezen opgestuurd gekregen , komen ze,de matrassen niet ophalen. Weer bellen . Duurt weer een aantal dagen voor je bericht hebt. En eindelijk 20 november komen ze de matrassen ophalen. Tenminste dat hopen we. Gebeurt dit niet, da pakken we ze op de aanhanger en brengen ze wel naar een filiaal. Ven er helemaal klaar mee. Wat een ellende

Linda Baron
10
10
10
10

Ik wilde eigenlijk voor oranje gaan, maar die was niet hoog genoeg. Uiteindelijk advies voor groen gekregen en die was perfect.

Kim Janssen
10
10
10
10

Wij werden goed geadviseerd. Tot nu toe vaste beter bed klant

10
10
10
10

Goede uitleg in winkel, heel blij met deze aankoop

9
9
9
9

Goede zaak,al 30 jaren klant.

9
9
9
9

Goede uitleg en en geeft tijd om matrassen uit te proberen.

9
9
9
9

Ik ben goed geholpen. Goed advies, al kwam ik wel al voor dit specifieke kussen na onderzoek online, dus veel advies was niet nodig. Wilde vooral even proef liggen in de winkel. De knoop was snel doorgehakt.

G Snijders
10
10
10
10

Wij zijn heel goed geholpen door beter bed Naaldwijk! We stonden er blanco in en gingen met een heel goed gevoel de deur uit!

8
6
7
7

Veel geduld, weinig gericht advies.

9
9
9
9

De slaapadviseur had alle tijd voor me en heeft me verschillende matrassen en merken laten voelen. Hierdoor werd er niets opgedrongen en kon ik een gedegen keuze maken.

2
4
5
3,7

Helaas hebben ze ons dingen beloofd en niet waargemaakt. We zijn blij met het matras maar zullen een volgend matras niet bij Beter Bed kopen!!

10
8
8
8,7

We zijn prima geholpen de service is top van het beg8n tot het eind.

Erika Nijst
9
9
9
9

Ik kreeg voldoende tijd om het kussen uit te testen in de winkel. Bij vragen stond de medewerker steeds klaar.

10
10
10
10

vriendelijk en deskundig advies

Jeanet Van den Bruinhorst
10
10
10
10

Perfect en zeer vriendelijk geadviseerd..

Peter Berman
10
10
8
9,3

We werden snel geholpen, niet rondgelopen in de winkel. Indruk, zag er netjes uit.

10
10
10
10

Het advies in de winkel was prima, vriendelijke en deskundige Medewerkster. Nam alle tijd.

9
9
9
9

Prettig geholpen. Goed advies.

10
10
10
10

Kan iedereen beterbed in Oosterhout aanraden.

Marianne Berman
10
10
10
10

Prima service

Wenda Kruijt
6
1
4
3,7

Ik heb een kussen geadviseerd gekregen waar ik niet mee kan slapen

9
9
9
9

super tevreden

8
3
8
6,3

Advies stelde niets voor. Matras zelf gekozen. Voor mij was wijze van levering en ophalen oude matras belangrijk.

Martien van Engelen
9
9
7
8,3

Keurig afgeleverd, goede uitleg gehad, en netjes de verpakking weer meegenomen. In de winkel lag het matras niet "klaar" moest tevoorschijn gehaald worden.

Karina Oostindien
10
10
10
10

Perfect geholpen

Wendy Eijkens
10
10
7
9

Goed geholpen.

F.B. Te Boekhorst
4
3
4
3,7

Geen duidelijke advies over product,

9
9
7
8,3

Prima geholpen.

Geriëtte Bredewold
7
7
7
7

Wel heel veel keus bijna teveel.

10
10
10
10

Zeer goede service. Toen we na afspraak kwamen, wist de verkoper Erik precies waar het over ging en heeft hij ons prima geholpen. Een dikke pluim!!

Jettie Van Bladel
7
7
8
7,3

Geen klachten over het advies en de winkel. Bij de bezorging werden de matrassen verwisseld. Zeer summiere uitleg.

Timmo Bergmans
8
9
7
8

Prima winkel, goed geholpen en op maat advies.

9
9
9
9

werden netjes en vriendelijk geholpen in de winkel.

9
9
9
9

Goed advies

Hennie de Croon
10
10
10
10

Zeer goed advies van de verkoper en vriendelijk geholpen

carlo Rietveldt
9
9
9
9

goede service ondanks de corona maatregelen hele goede informatie gehad. En daar diverse m-line matrassen kunnen testen. (op ons gemak)

carlo Rietveldt
9
9
9
9

helemaal top behandeld ondanks de corona regels.

Wielly van Ottele
10
10
10
10

Zeer prettige winkel en vriendelijk personeel.

9
10
10
9,7

Vriendelijk geholpen, echt tijd voor genomen dus geen haastwerk. Is erg prettig. Juist advies gekregen.

Tiny Blom de Munnik
8
8
8
8

Vriendelijk en behulpzaam

10
10
10
10

Prima geregeld.????

John Frölich
5
5
8
6

Had meer informatie verwacht en betere service.

Heleen van de Weerdhof- Verduijn
9
9
9
9

De medewerkster gaf goede voorlichting.

10
10
10
10

Top geholpen door Mw Koopman

Kelly Cornelissen
10
10
8
9,3

Nemen de tijd en geven goed advies.

Kelly Cornelissen
10
10
8
9,3

Nemen de tijd en geven goed advies.

Kelly Cornelissen
10
10
8
9,3

Nemen de tijd en geven goed advies.

M.E.M. Berkelouw
8
8
8
8

Keurig geholpen en goed advies gekregen.

JHL Wichgers
9
9
9
9

Verkoopster nam alle tijd voor ons. Gaf een goed advies en voelden ons er prettig bij .

Maria Steelink
10
10
10
10

Goede voorlichting

R Thijs
3
9
9
7

Hebben problemen gehad met de levering van bedden goed bij onze matrassen

Sylvia Mes van der Beek
8
8
7
7,7

Het was een soort bliksem bezoek. Ondanks dat ben ik correct geholpen incl advies bij proefliggen. Vorige keer kregen wij de kussens gratig nu niet ivm de korting op de matrassen. Jammer. Zit niet persé op een extraatje te wachten maar was wel met deze aankoop leuk geweest toch? Thuis leverservice was prima!

Sylvia Mes van der Beek
8
8
7
7,7

Het was een soort bliksem bezoek. Ondanks dat ben ik correct geholpen incl advies bij proefliggen. Vorige keer kregen wij de kussens gratig nu niet ivm de korting op de matrassen. Jammer. Zit niet persé op een extraatje te wachten maar was wel met deze aankoop leuk geweest toch? Thuis leverservice was prima!

Els van Rhee
10
10
10
10

heel goed advies en perfecte behandeling

A-tje S.
10
10
10
10

Beter bed in Gouda, fijne winkel. Vriendelijk personeel.

Hanneke Innemee
8
9
9
8,7

Werd duidelijke uitleg gegeven!

Leendert Van Westbroek
1
3
3
2,3

Had M-line 8 besteld, omdat deze niet beviel wilde ik het matras omruilen, omdat ik deze te hard vond, maar toen kwam ik erachter, dat niet de m-line 8 was geleverd, maar de m-line 6. Ondanks de fout van Beter Bed, moest ik toch € 60,00 omruil kosten betalen en had geen omruilgarantie meer. Bij aankoop beleefd geholpen, bij omruiling onbeschoft geholpen door andere medewerker.

9
8
8
8,3

goed geïnformeerd. Mogelijkheden aangegeven.

Eef Kuster
10
10
10
10

Komen hun afspraken na en dat is ook heel wat waard .

Lia Hublart
10
10
10
10

Zijn heel goed geholpen

Joke Duijverman
7
8
8
7,7

Ben wel vriendelijk en goed voor gelicht door B.B. de verkoopster kan hier ook niets mee.

8
9
7
8

Grote overzichtelijke winkel alleen jammer dat er niet veel keus was in slaapkamerkasten die heb ik helaas ergens anders moeten kopen

10
10
10
10

Uitstekend deskundig en vriendelijk advies door de verkoper van Beter Bed. Twee keer terugkomen met extra vragen was voor hem geen probleem, sjouwen met matrassen om verschillende combinaties met bedbodems uit te proberen ook niet. Dankzij zijn advies en service heb ik de juiste keuze kunnen maken.

Elly Diane Marian schoolkate
10
7
7
8

aardige medewerkers

10
10
10
10

Geen toelichting nodig, top advies.

H.M.G. Lemmens
4
7
7
6

Het tijk van een van de 3 stuks gekochte Slow Motion 6 matrassen was kapot, d.w.z. een groot stuk van het M-line label bleek afgebroken bij levering. We hebben een klacht ingediend bij Beterbed en binnen 7 werkdagen zouden we een reactie krijgen. Na 8 werkdagen later nam Beterbed telefonisch contact met ons op. Een nieuwe tijk zou direct besteld worden en zodra die binnen was zou Beterbed ons bellen om een afspraak maken wanneer het tijk vervangen zou worden. Beterbed heeft helaas niets van zich laten horen. Na een vervolgklacht, waar we ook binnen 7 werkdagen antwoord zouden krijgen, werden we 14 dagen (!!!) later weer door Beterbed gebeld met de mededeling dat het tijk op 10 augustus zal worden vervangen, dit is dus 2 maanden na de eerste klacht. We wachten nu af of dit daadwerkelijk gaat gebeuren, want tot nu toe zijn ze toezeggingen niet nagekomen.

1
6
5
4

Ik heb een 2 persons bed besteld twv €2300 omdat ik gezondheidsklachten had. Ze hadden mijn gegevens niet goed bij hun in de systeem geregistreerd, dat betekend dat ik niet op de hoogte was van de 1e levering. ik heb vervolgens contact opgenomen met hun klantenservice, daar ging ook niet alles soepel. ik heb meerdere malen afspraken gemaakt via klantenservice en zou bevestiging krijgen via sms, ik kreeg steeds geen bericht. moest elke keer contact opnemen met hen. uiteindelijk is mijn bed na 3 maanden afgeleverd, dit terwijl ik hernia heb. bij de levering vond ik monteurs niet professioneel, mijn bed werd heel hard neergegooid in de kamer. ik krijg ook nog te horen dat ik onnodige bezorgkosten moest betalen, dus met andere woorden "ik moest bezorgkosten betalen omdat zij (Beter Bed) fouten hadden gemaakt en hun afspraken niet na kwamen". ik ben niet akkoord gegaan met die kosten. ik zal niet meer bij deze dealer iets aanschaffen omdat ze nou eenmaal heel slechte service bieden en je moet maandenlang op je bestelling wachten. ik zal anderen deze dealer niet aanraden. Nooit meer Beter Bed!!!

Olga Koopman
9
9
9
9

Uitstekend geholpen. Goed voorgelicht

J Haitsma
8
9
9
8,7

Goeie dealer .

Martina Wijbenga
9
9
8
8,7

Erg vriendelijk en deskundig personeel dat goed advies geeft.

Silma
10
10
10
10

Winkelpresentatie was via de telefoon vanwege de Corona

H van den Broek
10
10
10
10

Goede voorlichting, veel geduld met het uitproberen, maar vwb de hoes zijn we niet helemaal tevreden zie boven

Ben Marchal
10
10
10
10

Goede uileg

Lisa Knoop
7
8
7
7,3

Prima service

9
7
7
7,7

Service bij het afleveren was goed. In de winkel wat minder, misschien vanwege het Corona gedoe. Was een beetje gehaast en onpersoonlijk.

Priscilla de Konink
9
7
8
8

Zeer tevreden over de bezorgers.

7
9
8
8

Prima advies en service.

Leonie Krebbers
9
9
7
8,3

Vriendelijk verkoopster die de tijd nam en luisterde naar onze wensen.

Jozee Sengers-Stals
10
10
10
10

Zeer goed advies, product informatie en service. Zal hun zeker aanbevelen.

Peter J. Beij
9
9
7
8,3

Vakkundig, vriendelijk en uitgebreid geholpen door medewerker Gert Ledelay

Peter J. Beij
8
8
7
7,7

Zeer vriendelijke en vakkundige bediening van medewerker Gert Ledelay

M.P de Bok
9
9
9
9

Goed geholpen,mooie winkel.

9
9
8
8,7

Prima geholpen.

André Dam
10
10
10
10

Wij zijn naar de beter bed winkel in Beverwijk geweest en zijn daar geholpen door de hr F. Wiggers. Wij vonden dat de hr Wiggers ons zeer professioneel hielp met heel veel goed advies over welk M-Line matras het beste bij mij paste.

9
10
9
9,3

Goed advies en we kregen ruimschoots de tijd om te testen. Alle Mline matrassen zijn aanwezig, zodat je het verschil kan ervaren. Alles geleverd volgens afspraak.

9
9
8
8,7

Zeer kundige, niet opdringerige dame die ons hielp, met veel geduld

mary pirovano rong
10
10
10
10

goede service wij hadden ze besteld en twee weken later waren ze in de aanbieding tweede gratis gelijk heengegaan en wij kregen zo ook voor de aanbieding

Chris Gerritse
10
10
10
10

Klantgericht, vakbekwaam en vriendelijk personeel, zeer ruim assortiment, zodat men uit vele mogelijkheden kan kiezen.

FD Heemskerk
1
1
1
1

Een week nadat ik twee matrassen had gekocht de mline 6 ,kwam er een aanbieding 1 plus 1 gratis, Mline loste het probleem gelijk op door de 6 om te ruilen naar de 8, prima service van Mline top. Maar BeterBed Naaldwijk hielp niet mee wij moesten gewoon de 120 betalen om de matrassen om te ruilen. Ik kom hierdoor nooit meer bij beterbed, ze adverteren met omruilgarantie, maar zetten er niet bij dat het 120 euro kost. Ik heb nu 201 euro meer betaald en de 120 euro voor het omruilen,de matras 6 waren bij elkaar 2000 euro betaald,bij u was toen op de site 1 matras 8 1799 euro. Ik ga het op de site van Klachtenkompas zetten. Maar nogmaals petje af voor Mline super sportief opgelost. FD Heemskerk

P Hoekstra
10
10
10
10

Alle tijd om verschillende types matrassen uit te proberen.

Guido le Grand
9
9
9
9

Goede maatregelen, ondanks corona.

9
9
9
9

Prettig geholpen in de winkel, de dame nam ruim de tijd voor ons.

Erica Meuleman
9
9
9
9

Denk mee, geeft goed afvies.

Hans van den Elsen
10
10
10
10

goede informatie. rustig de tijd nemend om ons te laten kiezen.

Arzu Bayram
7
4
7
6

Eerste bezoek toch voor een verkeerde matras en kussen gekozen. Tweede bezoek een stuk betere advies gekregen en we ruilen nu onze matras om naar slow motion 8. Kussen mogen we helaas niet omruilen , dat voelt toch aan als weggegooid geld. En daarnaast hebben we extra kosten gemaakt (120 euro) ivm reinigingskosten. We wachten nu op onze nieuwe matrassen.

Arzu Bayram
6
4
6
5,3

matras past totaal niet bij mij

10
10
10
10

Heel tevreden over Beter Bed niet alleen in de winkel maar ook de bezorgning verliep perfect.

8
8
8
8

Service was goed Advies was goed Winkelpresentatie was ook goed

Marion
9
9
9
9

Goede hulp en advies bij aanschaf.

Ineke Besamusca
10
10
10
10

Goed voorgelicht

J. C Kramer
10
10
10
10

Dealer beterbed zaandam geweest. Super tevreden over de service en de product kennis????

Rachel Mudde
8
9
9
8,7

erg goed geholpen

Jakobien Warnaar
4
8
5
5,7

Matrassen net buiten de actie 1 +1 gratis matras aangekocht met aanbetaling van maar liefst 50%. Matrassen zijn pas na 8 weken geleverd, terwijl de actie 1 +1 matras gratis nog liep . In de actieperiode een levertijd van 1 à 2 weken, schandalig omgang met je klanten. Na meermaals en zeer vriendelijk contact met de klantenservice simpel te horen gekregen dat wij buiten de actie hebben aangekocht, pech voor de klant. Het wis een actie van Mline en niet van BeterBed! Vreemd als BeterBed officieel dealer van MLine is en deze ook verkoopt. Aanbetaling van 25% was een voorwaarde, geen 50%. Blijkbaar zijn de voorwaarde voor de leveranciers wel bindend voor de klant maar geldt dit vreemd genoeg andersom niet. In de voorwaarde van BeterBed staat staat vermeldt dat je geen aanspraak kunt maken op kortingacties na aankoop. Na het uitblijven van reacties op mijn meerdere mailtjes over het onderwerp werd ik na telefonisch te blijven contacten eindelijk na 2 à 3 weken gemaild met dezelfde reactie. Waardeloos! Ons zien ze niet meer terug bij BeterBed. Wij voelen ons bekocht. We hebben het hier niet over een prijsverschil bij een pakje boter...

Marianne Heck
10
10
10
10

De dame die ons hielp was ter zake kundig en gaf ons eerlijk en goed advies. Zij drong zich absoluut niet op ondanks de actie die er liep, gaf ze aan dat we bij twijfel hier toch nog maar eens goed over moesten nadenken. Na één dag thuis verder in te lezen en nog wat meer beddenlaken te zijn afgelopen, zijn we toch terug gekeerd naar Beter Bed. Geen mooie gladde praatjes maar behulpzaam en meedenkend. Ik overwoog nog de Slow Motion 6 te kiezen maar ben op haar advies toch ook om voor de Slow Motion 5 waar ik absoluut geen spijt van heb. Top verkoopster!

Kees Korsmit
9
9
1
6,3

Goed geholpen

S Van Klink
10
10
9
9,7

Bij het bezoek aan de dealer hebben we de reden aangegeven waarom we op zoek waren naar een nieuw bed. De verkoper adviseerde ons eigenlijk meteen de Mline matrassen. Verder zijn we daar super vriendelijk en professioneel geholpen.

Eduard Knops
9
9
9
9

Vriendelijke mensen die ons prima hebben geholpen

W.A. Bakker
5
3
6
4,7

Moesten zelf alles uitzoeken. 2x aangegeven dat het matras op een boxspring moet. Na de 3e melding werd er gekeken waar het test matras op lag. Dus niet op een boxspring maar latten bodem. Dat geeft totaal een ander effect. Het is wel allemaal goed gekomen maar ik kan zelf ook bij beter bed werken. Kreeg de indruk dat ze er niet veel verstand van hebben.

Frans Gabriëls
9
9
9
9

Goede info.

M. Kouwenhoven
10
7
9
8,7

De verkoper kwam wat ongeïnteresseerd over. Dat is jammer. Ik had mij goed ingelezen dus wist wat ik zocht. De bezorgers waren absolute toppers! Ondanks de corona een perfecte service bij het afleveren.

Cindy Rockx
10
10
10
10

Goed advies gekregen.

Danny De Roo
8
1
7
5,3

Ondanks de corona ongemakken werd ik goed geholpen en kreeg ook goed advies.

chantal
7
3
7
5,7

Ik ben zeer vriendelijk geholpen! Maar achteraf mis ik toch product kennis: zoals t bed heel anders ligt dan destijds in de winkel, onvergelijkbaar. Het matras wordt extreem zacht op de plek waar je ligt terwijl we in de winkel juist goed hebben gekeken of ik goed werd ondersteund. Daar was t matras nog stug. Dat t zo werkt moet toch over gebracht worden.

Lya van der Kolk
9
9
8
8,7

Hele goede service. Niet alleen in de winkel, ook bij de bezorging van het matras.

Yolande Faas
1
1
1
1

Gezien bovengenoemde problemen, ben ik niet echt tevreden over Beter Bed.

D.S. Otto
9
9
9
9

Fijn geholpen door medewerker van Beter Bed in Schagen. Er is uitgebreid tijd genomen om alle wensen te bespreken en het advies sluit erg goed aan op onze wensen. Afspraken worden prima nagekomen.

Christine Muller
9
6
6
7

Ik heb de grootste mwave en heb daar spijt van. In de winkel ging dit uiteindelijk wat snel. Ik had de kleinere moe t en hebben. Daar door de eerste weken ontzettende nekpijn gehad. Ik gebruik nu de lage kant van het kussen en nu gast het goed.

Bettien Boesser
10
10
10
10

Professioneel en vriendelijk personeel. Goed advies gegeven door te luisteren naar onze wensen.

Maikel van de Waarsenburg
4
7
3
4,7

Uitstraling is niet wat je van een zaak verwacht die dure matrassen verkoopt. Kopen dure matrassen en zijn deze 2 maanden later 2e gratis, dat kost je dus meer dan 1000 euro extra.

Gerdine Gerdine
8
5
10
7,7

Ben er nog niet over uit of het matras wel geschikt is voor mij. Het matras is (te) zacht. Ik ben een buikslaper en lig als een banaan in mijn bed. Af en toe wakker met last van mijn rug. Ik kan het matras nog 1,5 maand uitproberen. Maar ben bang voor het ergste...

Philip `s Gravemade
10
10
10
10

Producten worden goed gepresteerd.

Karin Volgers
10
10
10
10

Ik werd er goed geholpen en veel matrassen geprobeerd .maar M line beviel beter.Ze nemen alle tijd voor je.

Herbertus Straten
9
9
8
8,7

vriendelijke bezorgers

Theo Snijders
9
9
9
9

We werden goed geholpen en voorgelicht.

Leontine van Loon
10
10
10
10

Mooie zaak met vriendelijk behulpzaam personeel!

M.D. Verkerk
10
10
8
9,3

Leuk geholpen

Tiny Mak-Konijn
8
8
8
8

Die was goed.

Sander Verbeek
10
10
10
10

Prima service en juiste advies!

Maria Bontekoe
5
8
6
6,3

Beter Bed wilde geen water bij de wijn doen bij klacht na 5 jaar en 6 dagen.

Arie Veldhuis
8
9
8
8,3

Zeer vriendelijke en deskundige verkoopster

V Hewitt
7
7
7
7

Netjes voorgelicht, goed ingelicht. Alleen dat het beter zou zijn voor fybromaligie is dus niet waar.

Sjoerd de Jong
10
10
9
9,7

Goede services en goed advies gekregen

B.A.T. Egberts
8
9
8
8,3

Goede en deskundige keuzehulp. Jammer dat de bezorgtermijnen van Beter Bed zo lang zijn (een maand). Voor standaard producten zou dat eigenlijk veel sneller moeten.

Teus Van Tamelen
9
9
9
9

Heel goed geholpen en service na verkeerde aflevering is meer dan goed. De

W.R. Postma
8
8
8
8

De tweede keer toen wij kwamen was de service en de uitleg heel goed. De eerste keer waren wij er op zaterdag en een beetje te druk. Fijn door de week.

Josephus van der Looij
10
10
10
10

Zeer netjes geholpen

Julia Kaliaeva
9
1
5
5

Bij de aankoop gaf ik aan geen traagschuimmatras te willen kopen. Nou deze is aan mij wel verkocht als koudschuimmatras. Door de verkoper was 90 dagen slaapgarantie zonder toelichting niet van toepassing verklaard.

Henk Stam
10
10
10
10

Goed en deskundig advies

Maartje Melchers
10
10
10
10

Zeer kundig advies, vriendelijk en oprecht belangstellend naar ons als klant.

L Klomp
8
8
8
8

Correct geholpen.

Judith Goudswaard
9
8
8
8,3

Prima service, klacht gedaan over het product en er komt vrijdag iemand langs. Dat is nog even afwachten.

C.L. de Groot
8
8
8
8

Goed voor gelicht.

Patricia van Leeuwen
10
8
9
9

Heel fijn geholpen!

G Van Melis
8
8
7
7,7

Moeite moeten doen om oa beddengoed eerder mee te mogen nemen ivm voor de levering van matras te wassen

A.D.A Scholtes
10
9
9
9,3

we hebben hier goed advies over gehad .een Mline 8 voor mijn man ,en voor mij zelf de Mline 7 de wat zachtere kijken wat lekkerder ligt .Het zijn heerlijke matrassen

A.D.A Scholtes
10
10
10
10

ik wil even vermelden dat mijn man heerlijk slaapt op de nieuwe matras van MLine alleen staat op het bericht dat het Cool Motion 8 is .maar op de bon staat matras traagsch slow motion dat vind ik wel vreemd .maar hij ligt lekker hoor

P. Vonk
7
6
9
7,3

Door lichaamswarmte wordt de matras een stuk zachter . Dit is een aandachtspunt waardoor omruilen naar CM4 noodzakelijk bleek

A.R. van Werven
9
9
9
9

Niets mis mee.

W.G. Rabe
8
10
8
8,7

Geen opmerkingen.

Nicole Van der Vorst
10
10
10
10

Vriendelijke en professionele benadering.

Laura Ermens
9
9
9
9

We zijn goed geholpen bij Beter bed. Vriendelijk personeel, nam ruim de tijd en duidelijk advies.

Nico van Leeuwen
8
8
8
8

Verkoopster had echt verstand van zaken, super goed advies gekregen waardoor we weer goed slapen zonder pijn.

Ab Hofstede
9
10
10
9,7

Goed tot zeer goed

Tanja De Vries
10
10
10
10

Mijn vorige matras , van een jaar oud, voldeed niet meer . Deze zonder problemen mogen omruilen voor mijn geweldig nieuwe m line matras , met bij betaling . Aangezien de m line een stuk duurder Snelle service en uitstekend geholpen

Hans Bleeker
10
10
10
10

Zeer vriendelijk en professioneel

f.m. muller
5
3
7
5

In de winkel werd gezegd dat dit de zachtste matras was. Dit blijkt niet te kloppen. Omdat het een matras is van 160 cm breed, kan ik hem niet meer omruilen.

Maxim Gelkopf
7
6
7
6,7

Een beter advies op voorhand (en minder agressieve verkoop op Tempur), had ons eerder over de streep getrokken.

Yvonne Brouwer

Had verwacht niet naar het midden te rollen als mijn man meer naar het midden gaat kruipen

Yvonne Brouwer

Had verwacht niet naar het midden te rollen als mijn man meer naar het midden gaat kruipen

P. Schep
1
1
1
1

Niet geadviseerd ivm gewicht!! Heb nu een slow motion 3 en mag hem niet ruilen!!! Een zeer slechte zaak en zeer weing begrip

E. J. Jonker
7
5
7
6,3

bij proefliggen in de winkel moeten ze vragen naar de bedbodem die in gebruik is. het ligcomfort kan enorm verschillen bij een andere bedbodem als waar je thuis op ligt!

Richard Barten
8
8
7
7,7

vriendelijk verkoper in Sliedrecht en nam de tijd en legde het goed uit in vergelijking met Breda. in Breda was het slecht en geen kennis van zaken vandaar wij naar Sliedrecht waren gereden en daar uiteindelijk 2 kussens gekocht .

H Henk Veenstra
9
9
9
9

Prima en goed geholpen, namen alle tijd

Jan van Mourik
7
10
9
8,7

Service op zich goed, maar levering bed 2 keer uitgesteld

Jcw Das
10
10
10
10

Heeft er alles aangedaan om het kleine probleempje op te lossen op de motion matras 6 zit een s label van de lotion matras 4 deze matras open geprutst en daar gaf hij aan toch de 6 te zijn!!!

M. Boon
7
8
6
7

Ben vooral ontevreden over prijs-kwaliteit verhouding van mline en reactie van beter bed. Vorige is net 6 jaar meegegaan. Wel fijn dat er een inspecteur langskwam na deze klacht. Maar over hoeveel de restwaarde zou zijn was veel verwarring. Was ook echt net 1,5 week te laat met melding klacht anders had ik veel meer terug gekregen. Als je restwaarde niet kwijt wil ben je bovendien min of meer gedwongen om weer mline te kopen die inmiddels ook heel veel duurder is geworden. Dat je daar niet vrolijk van wordt is weinig compassie voor van beter bed. Terwijl we behoorlijk goede klant zijn. In de winkel werd bovendien nieuwe mline aangeprezen met "aanbiedingsprijs" terwijl dat de gewone gangbare prijs was die ook op internet en andere leveranciers gehanteerd werd. Anderen leverden zelfs goedkoper op dat moment.

Gerard Westmeijer
9
9
9
9

Correct geholpen waren blij met zijn advies en goede raad.oude matras mee genomen leek nog als nieuw .Waarom dan een andere matrasj de reden rug problemen ,nu opgelost

P. van Vulpen
10
10
10
10

Werd zeer deskundig geholpen.

RJM Van Meulenbroek
9
10
10
9,7

Zeer vriendelijk personeel. Bekwaam

Hans Brouwer
1
3
1
1,7

Dealer was in een woord waardeloos. Toen we wat meer vragen bleken te hebben werden we bijna de winkel uitgekeken. Na de eerste aflevering bleek dat ze totaal het verkeerde besteld had, verkeerde lattenbodems en slechts éénmatrasbeschermer in de verkeerde maat. Dat kan gebeuren, we zijn allemaal mensen en die maken nu eenmaal fouten maar wat me vooral stoorde is dat er niet eens een welgemeend excuus vanaf kon. Zó laconiek! Retteketet nooit meer naar beterbed!!! Het gaat hier om de vestiging in Elst Gelderland.

Cja van Poppel
9
9
9
9

Uitermate goede toelichting gehad

Stef van den Beuken
8
8
8
8

Prima winkel.

Ivo Mulders
10
10
10
10

Alles volledig naar wens verlopen!!

Christel Groot-Huiting
9
9
8
8,7

Ondanks personeelstekort goede service.

Peter Westra
10
10
10
10

Als vertrouwd. In 5 minuten het matras gekocht. Wisten wat we wilde. Heb meerder bedden daar gekocht voor familie en mezelf.

HGH Velthof
10
10
10
10

Heel goed geholpen, en perfect advies.

R Haman

Goede service bij levering en extra advies.

A Van Rosmalen
9
7
8
8

Genoeg keus.

tijl Afman
9
9
9
9

zeer tevreden behandeld

johan jg ernst
8
8
8
8

Duidelijk en plezierig geholpen.

Mieke Portegies
9
10
9
9,3

Bijzonder professioneel en goed advies.

C van der Linden Brouwers
9
8
9
8,7

100 procentklantvriendelijk.

Bram Gunter
10
10
10
10

ook bij vragen, evt omruiling zijn ze zeer behulpzaam

G. Erdhuizen
8
9
8
8,3

Service heel goed. Advies prima Winkelpresentatie is netjes

WILLEM KOEVOETS
9
9
8
8,7

Helpt om goede afweging te maken om tot juiste keuze van matras te komen.

Monique Bruijn
8
7
8
7,7

Fijn geholpen.

Jean Roozen
10
10
10
10

Goede uitleg

Tineke Ramsteijn
6
6
6
6

Toch niet het juiste advies gekregen en geen M line 8 moeten nemen?

Andre van huizen
9
9
8
8,7

prima verkoper, had er verstand van. Goede service

M.H Koper
5
7
7
6,3

de levering heeft veel problemen opgeleverd. 1 keer verzet, toen werd er toch geleverd en bleek het bed niet compleet. 2e levering moest op een alternatieve dag, hetgeen ons nu 2 extra verlofdagen heeft gekost en ook nu is de levering maar half gelukt. het kopbord is nog altijd niet geleverd en komt nu eind oktober. teleurstellend is, dat hier niemand echt aandacht voor heeft en wij nu extra kosten moeten maken omdat het afzeggen op vrijdagmiddag 5 uur geschied. dat is niet prettig

Marie-Josee van Neer-Lousberg
10
10
10
10

Zeer tevreden over de adviseuse, van Beter Bed te Maastricht, haar rust, tijd, eerlijkheid en tips die ze ons heeft gegeven om te komen tot de voor ons passende juiste keuze..

Peter Arendsen
9
9
9
9

Goed en zeer kundig geholpen

B.J. Taselaar
10
10
8
9,3

Goed en vriendelijk advies.

C.P. Nuijten
10
10
8
9,3

Op de matras stond nog dat er 25% korting op stond en jammer genoeg werdt er vanuit de zaak geroepen dat de korting niet meer geldig was. Ik heb wel aangegeven dat ik de korting wilde omdat ik als klant daar op let

Jo Meuffels
10
10
10
10

Ook hierover zijn wij zeer tevreden

Anja Arendsen
10
10
5
8,3

Goede voorlichting

Tjitske Tollenaar
9
9
9
9

goed geholpen en deskundig advies neemt alle tijd en goede uitleg

Toos van Starrenburg
8
8
8
8

Goed geholpen maar toch een verkeerde keus. De verkoper heeft het gehad over omruilen, maar ik weet niet meer hoe of wat.

marie boon
8
8
5
7

winkelpresentatie, rommelig . goede service en deskundig advies

Elly Linders
8
8
8
8

Service en advies zeer goed, ze nam de tijd. Heb vele matrassen mogen proberen.

Trijnitje Van de Kamp-Keijzer
9
8
8
8,3

Heel keurige bediening en prima voorlichting

ccm van den bergh
10
10
10
10

gewoon goed

Nico Haster
9
9
9
9

Prima advies

Ale Kooitje
8
8
7
7,7

Uitstekend geholpen.

A. M. van der Draai
10
8
8
8,7

Prettig geholpen door een vriendelijk dame, ook toen we kwamen om een matras om te ruilen.

Eef Driehuis
10
10
10
10

Zeer goed geholpen maar het blijft aktijd een gok welk matras je moet kopen.

Rob van der Kuyl
6
9
7
7,3

We hebben onze klacht tov de tijk doorgegeven, helaas is er niet echt een oplossing vanuit M-Line. dus we hebben nu maar een 100% biologische molton om het matras gedaan. zou niet nodig moeten zijn, maar anders is het echt te veel zweten.

M.D den Hollander
9
9
8
8,7

Rustig de tijd nemend en goed de opties doorspreken.

Peter Van Eek
8
10
8
8,7

Goed geadviseerd

Nicole Booden
9
9
9
9

Hele goede service en uitleg

Annelies Hoogstraten
10
10
10
10

Uitstekend! Hele deskundige verkoopster!

Harry Machielse
9
9
9
9

je wordt goed geholpen

Cor van de Camp
7
7
8
7,3

Installatie ging een beetje moeilijk. Schroeven werden afgebroken. In de winkel kwamen ze niet op het idee om matrashaken en een anti slip mat te gebruiken terwijl we toch een electrisch verstelbaar beddenbodem gebruiken

Eric Groen
10
10
10
10

Perfect geholpen bij Beter Bed.

Willy Stam-Lagrouw
10
5
10
8,3

Perfecte uitleg door verkoper.

K van Oosten
8
4
8
6,7

Beter bed bood ons de mogelijkheid om nadat was gebleken dat de matrassen niet goed waren een nachtje op een andere te slapen, wij moesten daarvoor wel zelf het vervoer van de matras naar huis regelen en ervoor zorgen dat de matras de volgende dag op tijd weer terug was. Hierdoor kwamen wij er achter dat de stevige versie van M-line veel beter ligt dan de soepele versie. Hiervoor zijn wij Beter bed dankbaar. Wel hopen wij dat wij nu snel iets horen over de omruiling want ook dit weer geld (120 euro).

Sandra Rosier
10
10
10
10

Leuke vriendelijke verkoopster, goede uitleg, super geholpen, complimenten

Han Beijleveld
8
8
8
8

zeer vriendelijk en goed geholpen

J.C. van der Luur
9
7
8
8

Zoals geschreven ben ik afgegaan op het advies van Beter Bed. Zij namen en gaven alle tijd om in de winkel (althans in Spijkenisse) de diverse Mline modellen toe te lichten en uit te proberen. Toen na de koop de levering niet in één keer goed ging en ook nog eens inmiddels de 'zomerkorting' van 21% gold, heeft de winkel 'een gebaar gemaakt' door ons twee gratis hoeslakens te geven waar Mline zich achter hun voorwaarden verschool en m.i. in gebreken bleef. Al met al tot nu toe een 'naar, pijnlijk en ontevreden' gevoel aan deze aankoop overgehouden.

Jannie Roggema-Bijmholt
10
10
10
10

je wordt zeer attent geholpen en men is zeer deskundig.

MJ van der Graaf
9
9
9
9

zeer prettig geholpen

Catharina Van Oorschot
7
7
7
7

Had al eerder bed gekocht bij beter bed.

Ans Kolman
6
5
6
5,7

Verkeerde voorlichting. Nu al drie weken bovenrug en schouderklachten, erg vervelend om hier mee om te gaan. Moet ook erg lang wachten voordat het matras wordt gewisseld , pas op 18 oktober. Dat betekend dat ik nog 4 weken op het logeerbed moet bivakkeren. Ben hier niet blij mee

M. Stok-Marcus
10
10
10
10

We zijn prima voorgelicht.

T.J. Stam
10
10
10
10

Geweldige verkoper bij Beter Bed Sliedrecht. Vakkundig en enthousiast. Super

Andries van den Bovenkamp
8
7
9
8

Er is in de winkel niets verteld over de matrassenwijzer. Als ik dat eerder had gelezen was er waarschijnlijk een andere matras nodig geweest.

Laurens Willem Bouwman
9
9
8
8,7

Professioneel advies zonder fratsen en overbodige informatie.

G.J.C. Brouwer

De winkelpresentatie was bijzonder goed.

Th.C. Ferron
8
5
9
7,3

Wens was een matras dat niet te hart en niet te zacht zou zijn, m line 5 is veel te zacht.

Mirella van den Heuvel
6
6
6
6

Duurde maanden voordat we eindelijk zover waren dat er iemand kwam kijken naar de bedden, toen was het meteen duidelijk dat ze niet meer goed waren, Advies lijkt vooral op verkoop gericht te zijn. De duurdere bedden kaal uitgestald ,klaar om op te liggen, de goedkopere (maar nog steeds goed) wat meer verscholen onder beddengoed.

RPJ Stapelvoort
7
9
8
8

We hebben redelijk lang moeten wachten, maar toen we eenmaal geholpen werden zijn we prima geadviseerd.

Willy j van Ek de Vries
8
8
6
7,3

Goed geadviseerd

Jan pieter Visser
1
8
8
5,7

Helaas krijg ik van beter bed geen reacties op de Review of de mail. Tot de koop gesloten is gaat het heel prima en vlot. Daarna is de service waardeloos.

Lucinda Van Ham
8
8
7
7,7

Goede uitleg en netjes geholpen.

T.M. Schonhage
10
10
10
10

Veel M-line matrassen in de winkel en vakkundig advies. Men neemt de tijd om je te adviseren.

H.J.A. van Dijk
8
7
8
7,7

Zeer tevreden . Geen rugklachten meer. Super topper. Aanrader

Diny van der Staal
9
9
8
8,7

uitgebreide informatie & geen tijdsdruk in beslissingsproces

Tjitte van der Horst
10
7
9
8,7

Vriendelijk en meedenkend

Lex van Erp
10
10
10
10

Wij zijn zeer tevreden over het goede en juiste advies wat we daar hebben gekregen.

Johannes Westerhof
10
10
10
10

Was altijd een beetje huiverig voor de slogan Rette enz enz. Toch maar naar Beter bed gegaan. Zeer positeve ervaring. Alle tijd genomen. Zeker geen aansmeerpraktijken. Gewoon erg goed!

H. Bravenboer
1
5
5
3,7

we kozen zelf de M-line

Cor Rullens
5
5
5
5

Voorlichting in de winkel was matig

Jordanos Kiros
10
6
8
8

Goed geholpen

Marga Beekman
10
10
10
10

Goede service en uitleg. Duidelijk. En heel vriendelijk

Marco Schoen
9
6
5
6,7

Redelijke presentatie maar geen grote vakkennis over de diverse fabrikanten

Jaimy
10
0
10
10

Bedankt voor het aanraden van het kussen.

robert addicks
9
10
9
9,3

Goed advies

Angra Eppink
9
8
9
8,7

Prima dealer zitphen

Martin Hoogenberg
8
8
8
8

Gewoon goed geholpen

Wim Schelvis
8
6
8
7,3

Probeer dan eerst eens ml 4 op

Jan Rotsteeg
8
8
8
8

Niet op het gewicht van de matras gewezen. De bij gekochtr horslakens passen maar net.

Hm Klappe
4
9
9
7,3

Veel gelachen tijdens de koop en kregen ook heel goed advies

J.C.L. Prins
10
9
9
9,3

goed voorgelicht

Kristel Van de Ven
9
8
8
8,3

Klantvriendelijk, geven goed advies

R Van Essen
4
8
6
6

Geen commentaar

daan De Bruijn
9
10
8
9

Goed geholpen door de verkoper. Enkele dagen bedenktijd gehad of tijd om te kijken bij andere beddenwinkels, maar na de goede hulp stond mijn besluit al vast.

T van der Horst
9
10
8
9

Goede adviezen gehad over de matrassen

Luc Eneman
9
9
9
9

Vriendelijk ontvangen met de nodige uitleg.

Loes Kosterink
9
9
7
8,3

Goed geholpen, vriendelijk. Prima service

Gemma Krul
6
6
6
6

2e verkoper vond ik beter advies geven dan de 1ste. De tips tegen pijn in mijn rug (waarschijnlijk door het op mijn buik draaien in mijn slaap) hebben niet geholpen. Nu heb ik een matras van ruim 800 euro en regelmatig pijn in mijn rug als ik wakker wordt (dit had ik niet met mijn oude, goedkope pocketvering matras). Baal ontzettend. Alleen een nóg duurder matras zou volgens de dealer kunnen helpen. Ja ja, verkopen... zo voelt het.

Maria Weijers
4
4
5
4,3

Correct te woord gestaan.vriendelijk

Lenie Geers
10
10
10
10

Prima matras wij slapen heerlijk

Karin Mulders-Bremen
10
10
10
10

De verkoper bij Beter Bed heeft uitgebreid de tijd genomen om mij de adviseren bij mijn aankoop.

J Heldens
1
0
0
1

service perfekt advies perfekt winkelpresentatie perfekt goede vakbekwame medewerkster die me geholpen heeft

martine leeuw
8
8
8
8

Hebben best gedaan om de beste korting te geven. Wist precies welk kussen ik nodig had.

John
7
9
8
8

Ik vond het jammer dat ik een ander product in de winkel niet door hun op een snelle manier geleverd kon krijgen. In de winkel werd mij verteld dat de levertijd 4 weken kon duren, dat vond ik persoonlijk te lang. Vervolgens het product op de website besteld en 2 dagen later had ik het product binnen.

Jos Marissink
9
9
9
9

Het personeel was heel behulpzaam. De artikelen waren makkelijk uit te proberen. Bij het omruilen werd ook de tijd genomen om ons het een en ander uit te leggen over de gebruiksaanwijzing bij de nieuwe matras.

Jos Marissink
9
9
9
9

Het personeel was vriendelijk , meedenkend en heel behulpzaam

Jac Hoefnagel
10
10
10
10

We hadden eerst helaas voor ons een verkeerd matras. Dat konden we omruilen na zeer uitgebreid advies over de Mline.

Robert van Den Hout
10
10
10
10

Gekocht bij Berer bed, goede uitleg, top service!

Ria Abbink
10
10
10
10

Mis alleen nog mijn paspoort. We hebben extra betaald voor extra service.

Henk Zomer
10
10
10
10

We zijn daar erg fijn geholpen

Dick Holsheimer
10
10
10
10

Gewoon een goede bedden leverancier!

Tilly Soder
9
9
9
9

We zijn prettig en uitgebreid voorgelicht. De verkoper nam de tijd en adviseerde na goed Nasr ons geluisterd te hebben in het vergelijken van producten , zodat we een wel afgewogen keuze konden maken .

Willemina Veerman
9
9
9
9

Keurige winkel in Amersfoort

Fred Horst
10
10
10
10

Een hele fijne keurige winkel. De verkoper wist waar hij het over had, een zeldzaamheid tegenwoordig.

Angeliek van den Akker
8
8
8
8

We werden zeer vriendelijk en professioneel te woord gestaan

Timo Kos
10
10
10
10

we zijn tevreden over de service van Beter Bed

Sippie Bonnema
10
10
10
10

Fijne verkoper, wij zijn goed geïnformeerd over verschillende matrasssen

Ina
10
10
10
10

Gewoon ff uitproberen in de winkel. ;)

Ayse Sab
8
8
8
8

kussen bevalt goed !!

A.J. Wessels
6
9
8
7,7

Advies was fantastisch, de uiteindelijke levering had wel heel veel voeten in de aarde.

Pierre Buis
10
10
10
10

Helemaal niks over te klagen.

Pieter C. Mosk
10
10
10
10

Gewoon een klasse winkel met zeer deskundig personeel!!

Raymon Huisman
10
10
10
10

Zeer netjes en professioneel geholpen en tot deze fijne matrassen gekomen, bedankt filiaal Emmen.

Jean Denessen
8
9
8
8,3

We gingen voor een nieuwe slaapkamer voor buurman en kochten tevens voor ons zelf 2 M lines (Cool Motion 7 en 8) Op dag van levering bemerkte ik dat we een verkeerde maat waren uitgegaan. Geprobeerd bestelling tegen te houden en aan te passen. Dit lukte uiteindelijk via interventie van medewerker. Betekende wel dat we €65,00 extra (administratiekosten) moesten betalen. Natuurlijk, ‘t was mijn eigen schuld en formeel zullen de extra kosten terecht zijn maar op de een of andere manier beklijft toch een gevoel van kneuterigheid. Per saldo ging het toch om 2 orders van tezamen enkele duizenden euro’s....

Machteld van Schoonhoven
9
9
9
9

Heel tevreden met Beter Bed Bergen op Zoom.

aja van der helm
5
10
7
7,3

conflikt ge had

M v.d. Goor
7
6
6
6,3

Het was een vriendelijke man die ons uitleg heeft gegeven over diverse matrassen. Wij hebben hardheid 4 gekozen maar nu maak ik me zorgen dat ik daar toch teveel in wegzak. Misschien had mij geholpen om mij meer uit te vragen naar wat ik zou wensen. Verder weet ik niets te benoemen over de winkelpresentatie

Willemijn
9
8
8
8,3

Groot assortiment en als je geluk hebt de juiste verkoper die je zonder gladde praatjes een goed matras verkoopt.

H.R. van Slingerland
8
8
8
8

Wij werden vriendelijk geholpen.

ron hogedoorn
9
6
9
8

De mevrouw heeft ons keurig geholpen, was vriendelijk heeft eerst vragen gesteld. Daarin heb ik aangegeven last van mijn rug te hebben en vaak gaat dat beter op een wat steviger matras. Ze gaf aan dat de onderzoeken ed tegenwoordig verbeterd zijn en dat het matras dat we nu gekocht hebben een goede ondersteuning zou moeten bieden maar toch niet zo hard hoeft te zijn als ik aan gaf. Nu 2 maanden verder....je wilt het toch tijd geven om te wennen heb ik meer last van mijn rug als dat ik had op mijn hardere 15 jaar oude matras. Toch niet helemaal wat je verwacht van een nieuw matras. Weet nog niet zo goed wat ik er mee aan moet.

Johan
10
10
10
10

Prima advies gekregen, goed geholpen, goede en snelle levering.

D.S. Ackhurst-Selders
8
8
8
8

BeterBed Hoogeveen

Jeroen Veldman
1
1
1
1

Welkomst bij Beter Bed was goed, maar vlak voor levering, 2 dagen van te voren, werd er gebeld dat het bed met vertraging geleverd zou gaan worden. Speciaal voor de levering afspraken moeten verzetten, wat uiteindelijk voor niets is geweest. Vanuit Beter Bed was er totaal geen begrip en je moest het er maar mee doen. Ook de klantenservice was erg onvriendelijk, deze was pas na een halfuur te bereiken per telefoon. Voor ons was dit een hele slechte service tijdens de verhuizing, waarbij we genoeg meubels hebben gekocht bij andere winkels, waar de service tenminste wel goed was. Daarom is dit ook tevens de eerste, maar zeker weten ook de laatste aankoop bij Beter Bed.

Loes van Beers
8
8
7
7,7

Verkoopster gaf in eerste instantie alleen aandacht aan hun eigen merk bedden. Toen we aandacht vroegen voor de Mline bedden hebben we goed advies ontvangen.

J de Leeuw
9
9
9
9

Waren klant vriendelijk

Pieter C. Mosk
10
10
10
10

Heel fijne winkel waar medewerkers verstand van zaken hebben.

jan Koolmees
8
8
8
8

goed geholpen

Jan Lautenbach
10
10
10
10

Allemaal peefect gegaan,alles!

Owais Ahmed
8
8
8
8

Good dealer

j. schokker
10
10
10
10

perfect geholpen

D.S. Schepers
10
10
10
10

Goed advies, met als reslutaat dat ik super fijn op dit matras slaap.

a.b Vallinga
9
9
9
9

Goed advies gekregen

Richard Feld
9
9
8
8,7

Prima dealer, meerdere matrassen daar gekocht

Bob prins
6
7
7
6,7

Bij het leveren van de matrassen is het niet hellemaal goed gegaan. Wij hebben gekozen voor een 2 persoons hoes om onze matrassen. bij het plaatsen door de bezorgers hebben ze de matrassen met de onderzijde naar boven gelegd. toen wij erop gingen leggen vonden wij het vreemd leggen. Dus daarom maar de hoes open geritst. En Zagen we dat de matrassen verkeerd om lagen. de stikkers met bovenzijde lagen naar beneden.

H Nanninga
10
10
10
10

Goed advies

A.
4
5
5
4,7

Advies heb ik voor dit kussen niet gekregen; ik heb het kussen zelf op internet gevonden en ben daarvoor naar de Beter Bed winkel gegaan. Daar aangekomen wilde men mij eerst het oude model kussen met blauwe bies verkopen als zijnde het nieuwe M-Line Fit Pillow kussen! Toen ik zei dat het een kussen met een oranje bies betrof (met getoonde afbeelding van internet) werd dat eerst door de Beter Bed verkoper tegengesproken/ontkend.. Na wat discussie hierover heeft een andere medewerker uiteindelijk het nieuwe model kussen nog ergens in het magazijn 'gevonden'.. als zijnde 'de laatste op voorraad'.. Ik wilde het kussen eerst een nacht uitproberen (middels een testkussen) alvorens te beslissen om wel/niet te kopen i.v.m. nek-rugklachten, maar dat kon/mocht niet. Ik vind dat geen service! Met een testkussen is het bij andere leveranciers vaak wel mogelijk om vooraf te testen, nadeel is dat dit M-Line Fit Pillowkussen praktisch nergens te koop is in een winkel. Op internet wordt wel een retourmogelijkheid (vaak binnen 2 weken na aankoop) gegeven aan de consument, overigens zelfs zonder opgaaf van redenen kan je dan het kussen retourneren en je volledige aankoopbedrag retour krijgen. Ik vind het zeer vreemd en zeer teleurstellend dat deze mogelijkheid er bij de Beter Bed winkel NIET is! Daar zou geen verschil in mogen zijn qua service en garantie! Ik had achteraf bezien beter via internet het kussen besteld. Nu ligt het kussen (na 2 nachten uitproberen met niet het gewenste ligcomfort) weer ingepakt in de verpakking (op zolder), ben ik mijn geld kwijt en heb ik nog steeds geen goed passend kussen en ben ik een illusie armer. Voor mij hierdoor een NO-GO meer bij Beter Bed en een slechte reclame voor M-Line!

Heleen Berends
10
10
10
10

Ook hier heb ik niets op aan te merken.

Rik Wilpshaar
8
8
9
8,3

aardige mensen . beantwoorden al je vragen . Wij wisten al van te voren dat we m line wilden om dat we daar veel goeds over hoorden. Maar tot nu toe past het nog steeds niet bij ons. maar we blijven positief en hopen dat het goed gaat en anders zijn we een klap geld kwijt. wij vinden tot nu toe dat we een verkeerde keuze hebben gemaakt.

Arnold Akkerman
8
9
9
8,7

enige min punt is dat er niet op een e-mail wordt gereageerd.

O.A. Poelmann
8
9
7
8

Prima advies, alleen de levering duurde langer

Leon van Lent
8
8
8
8

Wordt goed uitgelegd over M line,en zijn klantvriendelijk.

Ron van Dooren
10
10
10
10

Goede voorlichting gehad.

Raymond de Jong
10
10
9
9,7

Heel fijn geholpen door de adviseuse

Raymond de Jong
10
10
9
9,7

Precies zoals het moet en zoals je mag verwachten.

Frans van Sandwijk
9
9
9
9

Net na de koop kwam er een voordeliger aanbieding. Dat was wel erg zuur!

Henk Post
8
8
7
7,7

Wij vonden de verkoper deskundig en vriendelijk

Hans van Engeldorp Gastelaars
5
5
5
5

Het eerste matras van Beter Bed zelf was niet naar ons zin en toen werd er ondanks de omruilgarantie super moeilijk gedaan, bovendien kregen we een advies van niks. Toen gingen we naar een ander filiaal en daar werden we fantastisch geholpen met het matras. Een pluim voor Beter Bed in Leiderdorp!

wies van den NIEUWENDIJK
10
10
8
9,3

Bezocht twee zaken van Beter bed. De eerste verkoper dacht onvoldoende mee toen ik mijn klachten meldde. Mevrouw Stoel uit Capelle was fantastisch!!! Dacht mee, drong niet op, heel prettig en deskundig deze dame.

wiel Troisfontaine
9
9
9
9

Dealer heeft ons goed en kundig geadviseerd bij aankoop.

marco van galen
1
2
8
3,7

Bij het hoofdkantoor van beter bed weten ze wel waarom ze mij als klant kwijt zijn .de bestelling die wij hadden ging naar de 5000 euro toe doei doeiiiii nooit meer retteketet naar beter bed meer

m.j de groot
9
9
10
9,3

gezellig,vrij,niks hoef en alles mag

Peter Bol
8
8
9
8,3

Gewoon goed neemt de tijd om je voor te lichten en te adviseren .

Henk Bakker
10
10
9
9,7

Kussen is voor mij met nek/schouder klachten een heel goede kussen.

José Dekker
10
10
10
10

Prima winkel die alles goed regelde

Ed van der Made
8
6
8
7,3

Er werd niet echt gekeken naar hoe ik lag, op een matras of deze wel geschikt was voor míj

B Oldenmenger
8
8
8
8

goede voorlchting goed geholpen

Hein Siemons
9
9
10
9,3

We rijden speciaal naar Assen voor deze dealer. Super vriendelijk en nemen echt alle tijd voor je. Moet je wachten op je beurt wordt je een kop koffie aangeboden en er is een klanten toilet in de zaak. Deze zaak heeft de keuze voor Mline bepaald anders waren we wederom bij swisssense wezen shoppen wat vanzelf sprekend was omdat het bed daar ook is gekocht..

Tessa Rustenburg
10
10
8
9,3

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen.

I van der Vijver
3
1
8
4

Veel problemen met de levering

Ed van der Made
7
4
6
5,7

Er werd niet goed gekeken hoe ik op het kussen lag.

Carola Verkerk
8
8
9
8,3

Goed advies

Carola Verkerk
9
9
7
8,3

Super dealer

JWM Simmer
9
5
7
7

Helaas verkeerd ingelicht over SM4, maar BeterBed doet er qua service alles aan om zaken op te lossen.

J.l.i. Van Pul
8
8
8
8

Goed advies

Marion Loermans
10
10
10
10

Een super professionele uitleg en advies gehad van een enthousiaste gepassioneerde medewerkster. Ze combineerde eigen ervaringen met de M line met product kennis. In Uden.

E Westenberg
8
8
8
8

Goed geholpen en goed advies

Timo Bakker
2
2
1
1,7

Om eerlijk te zijn is het niet echt een fijne winkel ze zitten allemaal achterin je word niet begroet en ze sturen een stagiaire om te polsen of je wilt kopen ja of nee. De enige reden dat ik het er kocht is omdat dit de dichtstbijzijnde dealer was en ik wist wat ik wilde hebben.

Mayke Fischer
7
9
8
8

Oude matrassen werden niet mee teruggenomen; nieuwe matrassen werden wel boven gebracht, maar niet op bedden gelegd. Ik ging daar wel van uit; matrassen zijn erg zwaar en ik had ze juist gekocht , omdat ik last van mijn rug had.

johanna - De groot
9
9
9
9

Allemaal heel vriendelijk. En een mooie winkel. Met vriendelijke groeten Ans de Groot

Mariette van Beek
1
1
5
2,3

Levering is 3 x uitgesteld op het laatste moment. Levering zelf was prima, klantenservice was vriendelijk, maar klanten zo aan het lijntje houden is voor mij onacceptabel. Indien men van te voren had aangegeven dat de levering van de matrassen problematisch kon zijn en als men een langere levertijd had aangegeven, was het geen probleem geweest. Nu zal ik daar nooit meer iets kopen en raad ik mensen in mijn omgeving af bij Beter Bed te bestellen.

Marten Hobelman
10
10
10
10

Fijn advies.

H.C.B. Deijs
10
8
8
8,7

Goede keuzebegeleiding.

Dirk Engels
9
9
9
9

Goede voorlichting gehad.

Shirley Geesdorp
9
9
8
8,7

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gert-Jan van den Berk
6
9
8
7,7

Jammer dat je na zo'n goed advies een stel bezorgers over de vloer krijgt die en lomp in het plaatsen van de bedbodems zijn. En de poten er daarna ook scheef onder zetten. Gelukkig zag mijn vrouw dit en op gaar verzoek zijn deze alsnog recht eronder gezet.

Ludo Van den Broeck
9
9
9
9

goede uitleg

Vanessa van Duijl
10
10
10
10

Bij de dealer zeer vriendelijk ontvangen. Gezellig, veel tips over slapen en verschillende mogelijkheden... Blij met de keus ! M line is echt een aanrader !!

Herman van santen
10
10
10
10

goed voorgelicht

E Teesink
8
8
8
8

goede presentatie.

R.A. Overweg
9
9
9
9

alles prima in orde

Anita van Ulzen
8
8
8
8

Heel vriendelijk en ter zake kundig geholpen.

T Veenhof
10
10
10
10

Zeer vriendelijk geholpen met de nodige ervaring

J. van Veenen
8
9
9
8,7

Niet veranderen.

Jacob Stoof
10
10
10
10

We zijn goed geholpen en hij nam echt de tijd er voor.hij heeft het product goed uitgelegd en ons het verschil laten voelen.met andere matrassen maar dit product ligt heerlijk.

LM Winters
6
8
7
7

Bed niet beschikbaar op afgesproken leverdatum, dus datum moest opnieuw gepland. Aangezien wij allebei werken gaf dit veel ongemak.

Jan Poel
8
8
0
8

Goede voorlichting en service.

Jan Poel
8
8
0
8

Goede voorlichting en service.

A Kaaij
10
10
10
10

Vriendelijke verkoper, niet opdringerig.

FCB
8
9
8
8,3

Gedegen advies en ruime mogelijkheid om verschillende toppers te vergelijken.

Marinka Peeters
10
10
10
10

Goed geholpen. De verkoper heeft alle tijd voor ons genomen en veel informatie verschaft.

A. Blom
9
9
9
9

klant vriendelijk personeel, we werden erg goed geholpen. de verkoopster nam echt de tijd om ons te adviseren en om het matras te testen in de winkel.

G Vernooij
10
10
10
10

Ruime keuze , goede service

Greet Schermers
9
9
9
9

een vriendelijke verkoper, nam de tijd voor mij en gaf veel en goede informatie

Gonnie Meijer
8
8
8
8

Goed voorgelicht en vriendelijke bediening

Helmie Loermans
10
10
10
10

Goede voorlichting en persoonlijk advies.

Don Drummen
8
8
9
8,3

Alles perfect uitgelegd. Kleine wachttijd gehad

Nathasja Ouwerkerk
8
8
8
8

Niks aan toe te voegen

Erick Neumann
7
8
8
7,7

Het leveren van de matras duurde heel erg lang, maar dat ligt aan de fabrikant denk ik.

Annie van der Meijden
10
10
10
10

Goed geadviseerd en zeer klantvriendelijk !

J.A.M. Van der Steuijt
7
5
8
6,7

Bij de verkoop van het ledikant was verteld dat de twee matrassen met verschillende dikten toch op gelijke hoogte konden worden afgesteld. Helaas bleek bij levering dit niet het geval. Heb zelf extra blokken onder 1 van de lattenbodems moeten zetten om de matrassen op gelijke hoogte te krijgen

Katja Zambib-Otten
8
6
6
6,7

Beetje naar de mond praten bij het advies. En eerst aangeven dat de levertijd zeker niet zo lang zal zijn. En als puntje bij paaltje komt blijkt de levertijd zelfs het dubbele. Beetje jammer.

Edith Van Eijsden-Heskes
9
8
8
8,3

Heeft alleen veel te lang geduurd voor het werd bezorgd.

Michel Nillesen
6
6
7
6,3

Bij magazijn uitverkoop geweest.

Conny Jansen
10
10
10
10

FANTASTISCHE SERVICE

R Boerman
9
9
9
9

Goede voorlichting gekregen.

C Knoester
9
9
9
9

goed overzichtige winkel, advies nav onze vragen, deskundige aanwijzingen

Kim Raap
7
6
7
6,7

Het is jammer dat ondanks dat wij aangegeven hadden dat wij een elektrisch verstelbaar bed hebben dat niet geadviseerd is dat met een aanpassing het matras beter geschikt was. Over die mogelijkheid las ik pas later op de site. Verder wel heel tevreden over comfort van matrassen en kussen.

H Smit
8
8
8
8

Heel erg klantvriendelijk. Hebben alle tijd voor je .

M. van Leeuwen
8
8
8
8

Goed advies en service. Bij bovenstaand probleempje zeer oplossingsgericht.

Nico Boukens
10
10
10
10

Beter Bed Den Helder, top service en advies!!

Patrick Meijer
8
4
8
6,7

Zie opmerking van de topper. Op hun advies de topper gekocht, maar na de klachten die wij hadden, was de opmerking dat de toppers van M-Line eigenlijk niet zo goed zijn! Heeft bijgedragen aan mijn rugprobleem. Wacht op operatie.

Henk Engel
9
8
8
8,3

Prima en vriendelijke geholpen

E. Van der Noord
9
10
7
8,7

Verkoop consulente goede luisteraar met verstand van produkten

A.B.W Staats
7
8
8
7,7

keurig voor elkaar

Johan Bootsma
2
5
6
4,3

Zou al enige weken geleden een reactie krijgen.omtrent een verschil van mening betreffende de rekening. Nog steeds niets vernomen.

Martine van Megen
10
10
9
9,7

professioneel en kundig advies

Sylvia Baart
8
9
8
8,3

Hele kundige verkoper die echt de tijd voor ons nam en ons alles op ons gemak liet testen.

Annemie Renkens
10
10
10
10

Leuke verkoopster en goed advies

Guido van Elsloo
3
9
7
6,3

In de winkel uitstekend geholpen. De bezorging was een opeenstapeling van fouten en slechte communicatie.

C Dekker
8
8
8
8

Goed geholpen, duidelijk advies.

C Dekker
8
8
8
8

Goed geholpen, duidelijk advies.

C Dekker
8
8
8
8

Goed geholpen, duidelijk advies.

Han Scherer
10
10
10
10

prettige en deskundige uitleg; geduldig laten uitproberen.

Rob Rutten
1
1
9
3,7

Graag z.s.m. contact opnemen met ons a.u.b. want dit is geen goed matras .terwijl wij al jaren tevreden zijn over onze M line matrassen.

Rene Esser
8
6
8
7,3

Matig,, maar we hadden vooraf zelf al veel uitgezocht en wisten wat we wilden..

Willem de Bruin
9
9
9
9

Helaas een vergissing gemaakt met de winkelnaam! De eerste M-line 4 kwamen van Beter Bed. De M-line8 kwamen van Dutch Dream, Prima en snelle behandeling.

Lisette Dröge
10
9
9
9,3

De verkoper dacht goed mee en probeerde zelfs de matras eerder te laten aflever, wat helaas niet mogelijk was.

Jos Emmers
10
10
10
10

We zijn ontzettend goed geholpen in Nijmegen bij Beter-Bed door mevr. J. Nissen-Stoll. Dank je wel voor de hele fijne uitleg. Een dikke duim.

Reginald Van Deventer
10
9
9
9,3

Zeer goede aftersales.

Dirk Schothorst
9
10
10
9,7

Keurig en netjes geholpen en niets werd opgedrongen

w Bosscher
8
8
8
8

De winkel juffrouw was perfect in uitleg en het laten proef liggen.

Een koekje voor het slapen gaan?

M line plaatst functionele, analytische en marketing cookies. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, terwijl de analytische cookies ons helpen om de website te verbeteren. Via de marketing cookies kunnen we jouw interactie met ons binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we legitiem en belangrijk, anoniem. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Door te accepteren geef je toestemming voor onze marketing cookies. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.