Beter Bed Breda Reviews

Gemiddelde uit 264 Reviews
8,1
8,0
7,9
8
Terug naar Beter Bed Breda
8
10
8
8,7

Goed een eerlijk advies.

9
10
8
9

Goed geholpen, eerlijk ( en acheteraf gezien , goed) advies.

Nanda Brodie Jansen
9
9
9
9

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Namen okk gelijk de tijd voor je.

Cees Laarhoven
9
9
9
9

Aangename voorlichting door de verkoopster.

S Jorissen
4
6
8
6

We zijn verkeerd ingelicht

Gerard Oonincx
8
8
8
8

Dealer heeft me goed geholpen en heeft contact gehad met hoofdkantoor voor sturen monteur. 2 matrassen 7 en 8. 8 is zachter dan 7.

9
9
9
9

Alles naar wens .

Jan Breedijk
9
9
9
9

Goede voorlichting

AJM Hendrikx
1
1
1
1

Ontzettend slecht advies en klanten behandeling.

John de Kort
9
9
9
9

Uitvoerige uitleg

Michiel Slockers
7
8
6
7

Beetje rommelige winkel.

8
8
5
7

Geen inruil heel goede matrassen van 3 oud

Dennis Megens
6
6
4
5,3

We hadden zelf al georienteerd, gingen testen hoe de matrassen lagen, kijken wel bed etc. Er waren twee ''doorgewinterde' verkoopsters aanwezig die koffie zaten te drinken en duidelijk geen behoefte hadden aan iets te verkopen. Uiteindelijk geholpen door een jonge dame die duidelijk minder ervaring had maar erg vriendelijk was. We kwamen toevallig bij BeterBed terecht in onze zoektocht, maar er is geen enkele reden om terug te gaan naar deze specifieke dealer. BeterBed service qua bezorging en installatie was erg goed!

Werner van der Zanden
9
9
9
9

Er is geen Beter Bed !

Janka timmers
9
9
8
8,7

Goed geholpen door vriendelijke mensen

J Meekel
8
8
8
8

Keurig geholpen, advies op maat. Geen opdringerigheid, iets wat wij erg prettig vinden

Jolanda Martens
8
8
8
8

We werden goed geholpen. Behulpzame verkoopster.

Hans van Arkel
10
10
9
9,7

Bijzonder prettig ontvangen.

Toine Schouw
8
7
6
7

Advies was in principe goed; alleen over de M-line Wave , wat eigenlijk onze eerste keuze was, niet correct. Aflevering aan huis was keurig en zonder problemen, alleen de gebruikte bezorgauto was niet van Beter Bed.

Cathy Faas-Joosen
7
7
7
7

Keurig geholpen bij Beter Bed Breda

Jolanda van Ham
8
8
8
8

Goed geholpen.

John Knobel
8
8
7
7,7

geen lift voor mensen moeilijk ter been

M. Suijker
8
0
7
7,5

betreffende het matras: wij wisten wat we wilden kopen en vroegen daarom ook niet naar het advies.M-line stond op ons lijstje!

Ceciel van Beek-Oomes
10
10
10
10

Zelfde dame als 16 jaar geleden! Heel leuk dat zij ern9g steeds werkt en nog even goed adviseert!

Ceciel van Beek-Oomes
10
10
10
10

Zelfde dame als 16 jaar geleden! Heel leuk dat zij ern9g steeds werkt en nog even goed adviseert!

Ceciel van Beek-Oomes
10
10
10
10

Zelfde dame als 16 jaar geleden! Heel leuk dat zij ern9g steeds werkt en nog even goed adviseert!

Ceciel van Beek-Oomes
10
10
10
10

Zelfde dame als 16 jaar geleden! Heel leuk dat zij ern9g steeds werkt en nog even goed adviseert!

Ceciel van Beek-Oomes
10
10
10
10

Zelfde dame als 16 jaar geleden! Heel leuk dat zij ern9g steeds werkt en nog even goed adviseert!

Ceciel van Beek-Oomes
10
10
10
10

Zelfde dame als 16 jaar geleden! Heel leuk dat zij ern9g steeds werkt en nog even goed adviseert!

Ceciel van Beek-Oomes
10
10
10
10

Zelfde dame als 16 jaar geleden! Heel leuk dat zij ern9g steeds werkt en nog even goed adviseert!

H Luijkx
7
7
7
7

Zijn goed geholpen

Jacob van der Schee
8
10
8
8,7

We hadden er van de verkoper kussens bijgekregen. Vorige week zei mijn man, dat het kussen niet goed meer lag. De tijk van het kussen had opeens heel veel ruimte. De binnenkant was gekrompen. We zijn naar Henry gegaan van de vestiging Breda. We kregen gelijk een nieuwe. En nou maar hopen, dat dit kussen goed blijft.

Ad in 't Ven
1
7
7
5

de matras is super, maar niet voor mij maar ik heb verteld in de winkel dat ik de ziekte van Parkinson heb en ik moeilijk kan draaien. Dus moet ik geen bed hebben, waarin je in kuil ligt dus ga ik een matras proberen, die harder is.

Karin Dirven-Franken
10
10
10
10

Kregen goed advies ivm Hernia man. Vandaag bezorgd. Dus ben benieuwd hoe we vannacht slapen.

van Suntenmaartensdijk
6
6
6
6

prima geholpen

Marcel de Wijs
10
10
10
10

Uitstekende informatie, fijne winkel en deskundige verkoper. Kwamen voor twee kussens en hebben ook nog twee matrassen gekocht.

Marcel de Wijs
10
10
10
10

Uitstekende informatie, fijne winkel. Kwamen voor twee kussens maar hebben ook twee matrassen gekocht. Matras 5 en 6.

Jack Santbergen
8
8
8
8

We zijn prima geholpen.

Esselmann
10
10
10
10

Keurige nette winkel en vriendelijk personeel

martin vrins
8
6
8
7,3

heeft er nog niet op geslapen

A. Roelen
10
10
10
10

Prima uit kunnen proberen en advies

R. Fitz Verploegh
10
10
10
10

Uitstekende voorlichting en goede kennis van produkten. Zeer tevreden

C. Jaspers
10
10
10
10

Goede tekst en uitleg, prima behandeld

L. Traas
8
10
8
8,7

erg prettig geholpen zeer klantvriendelijk luisteren goed naar je wensen en klachten al met prima advies.

van den Berg
8
8
8
8

Uitgebruikt geprobeert, eerst eigen merk, maar we gingen voor de Mline series.

G. Korsman
8
8
10
8,7

goed advies, vriendelijke medewerkster

R
8
8
8
8

Prima service en advies

Michels
10
10
10
10

Prettig en vlot geholpen in de winkel, alwaar alle M-Line matrassen konden worden geprobeerd. Service van Beter Bed voldoet tot nu toe prima al is een foutje gemaakt met een van de matrassen (10 cm te kort, maar die wordt binnen een week omgeruild). Oude matrassen worden netjes meegenomen en gerecycled.

Schoenmaker
6
6
8
6,7

Nog geen slaapervaringen

Wiro van As
6
8
8
7,3

Jammer dat een te lage kussen gekocht heb, ik snurk nu meer. kan ik hem nog omruilen voor een dikkere

Jeffrey Joosten
8
8
8
8

Goed advies. Wel erg prijzig.

Rik Franken
6
6
6
6

We wisten van te voren wat we wilden hebben en daarom hebben we ze alsnog gekocht maar de verkoper was niet de meest geïnteresseerde persoon. Daarnaast lag de matras op een box spring en toen wij aangaven dat we twee spiraal bodems hadden gaf hij aan dat de ervaring hetzelfde was. Wat dus niet het geval is.

Nieuwenkamp
6
4
4
4,7

Ik had al goede ervaring met een m-line kussen. Dat de verkoper niet erg zijn best deed, maakte daardoor geen verschil.

ten Hove
10
10
10
10

We wisten van te voren wat we wilde cq nodig hadden doordat we al bekend waren met Mline, dus waren een super makkelijke klant voor Beter Bed! Deal was binnen 15 minuten gedaan, dus echt een beoordeling kan ik niet geven!

P.
10
10
6
8,7

Prima geholpen

Gademan
10
10
10
10

Top verkoper

Vissenberg
10
10
10
10

Goed geholpen

Kopala
8
8
8
8

Winkelpersoneel en presentatie prima, echter de afleverservice is abominabel slecht, dit is zeker geen reclame voor uw merk.!

Kopala
8
8
8
8

Winkelpersoneel en presentatie prima , de afleverservice abominabel slecht, dit is zeker geen reclame voor uw merk

m.j.c.c. jansen
10
10
10
10

heel vakkundig uitgelegt

Breuers
4
2
10
5,3

te sales georienteerd. minder sales trainingen geven en niet op providie werken cq medewerkers beoordelen op omzet. voor ons een reden het bed niet daar te kopen.

R.Rutten
10
10
10
10

perfecte assistentie en advies

Bantje
4
8
10
7,3

meer bij aflevering betaald dan offerte

J hulsbosch
10
10
10
10

Goed geholpen en goede service Aanrader

J.M. Meesters
8
8
10
8,7

erg vriendelijk personeel ,zaak goed bereikbaar

M.Nooren Mouwen
10
10
10
10

we hebben er nog niet op geslapen

j.c.m Schram
8
8
8
8

moesten zelf alles uitpakken en in elkaar zetten

jjcm dockx
8
6
6
6,7

redelijk, als ik nu op de web site kijk zie ik dat bij nr 4 niets staat over lichaamsvocht en bij 5 en 6 wel

Leon Pepermans
10
10
10
10

Aanschaf i.v.m.rug en nekklachten

John van Gastel
10
10
10
10

Degelijk en goed advies. Er werd goed de tijd voor je genomen.

Weijand
4
4
4
4

nekklachten

Konings
10
10
10
10

De dealer heeft het ons aangeraden. Voor mijn vrouw zochten wij een goed bed. Mijn vrouw heeft weleens last van haar rug.

Jan Verbruggen
2
2
2
2

Na aankoop en handtekening is gezet krijg je een pakketje overhandigd waar de voorwaarden inzitten. In de winkel wordt gezegd indien de matrassen niet naar wens zijn kunnen deze omgeruild worden binnen 100 dagen. Thuis lees je pas in de voorwaarden dat je een tegoed bon krijg indien er bij ruiling een restbedrag blijkt te zijn en dat bij bepaalde matrassen die je om wil ruilen kosten aan zijn verbonden. Naar mijn idee heeft iedere klant er recht op om deze informatie te horen voor de aankoop.

Van Sprundel
10
10
10
10

Breed aanbod

J.Rouw
6
6
6
6

Goed slapen

vermeij
10
10
10
10

bij test in winkel naar ligcomfort voldeed het aan de eis.

Jorissen
4
2
6
4

Traagschuim in combi met pocketvering

Jurgen
8
8
8
8

Had een goed kussen nodig

AW de Masier e/v Blom
8
8
8
8

Toe aan nieuwe matrassen dus op zoek gegaan

Pjotr van Mourik
10
8
8
8,7

Prima winkel, wist al wat ik ging kopen

A.
8
6
8
7,3

Vernieuwing

Leendert Joppe
10
10
10
10

Zijn zeer goed geholpen en hebben goed advies gekregen.

Kolsteren
6
6
8
6,7

Hadden nieuw bed nodig

Aerts
2
2
2
2

Op zaterdag ben ik alleen gegaan, kreeg heel andere voorlichting op zondag toen ik samen met mijn man ging. Verkoopster deed moeilijk over de textielcheques. Heb ik met email op de maandag zelf opgelost.

S.J. Borsje
8
8
8
8

Beiden regelmatig rugklachten en na lang zoeken uitgekomen bij M-line.

Damhuis
10
6
6
7,3

Van vrienden gehoord prima matras

Wim Steeghs
8
4
4
5,3

De 2 personen Winkel personeel op een koopzondag hadden het te druk, of te druk met onderlinge verhalen. Heb mij laten adviseren in een kleine bedden speciaalzaak, waar ze wel tijd voor me hadden, maar omdat deze winkel pas half januari kon/wilde ?? leveren viel deze winkel af.

W.A.H. de Groot
10
10
4
8

van de reclame\n

Wavebymline.nl maakt gebruik van functionele en analytische cookies om je beter van dienst te kunnen zijn, daarnaast willen we graag jouw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij je beter en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies?