Nu 50% korting op het Wave & Wave Smart matras! Nog Nu 50% korting op Wave & Wave Smart

Een koekje voor het slapen gaan?

M line plaatst functionele, analytische en marketing cookies. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, terwijl de analytische cookies ons helpen om de website te verbeteren. Via de marketing cookies kunnen we jouw interactie met ons binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we legitiem en belangrijk, anoniem. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Door te accepteren geef je toestemming voor onze marketing cookies. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.

Betalen

Wave rekent geen meerprijs voor specifieke betaalmethodes. Via onze betaalpartner Adyen kan je op een afgesloten, beveiligde omgeving afrekenen met iDeal, creditcard, Klarna of Paypal. Al onze prijzen worden getoond inclusief BTW. 

  • iDEAL

Je bestelling betaal je heel eenvoudig met iDEAL, hiermee wordt het bedrag voldaan via internetbankieren. Betalen via iDEAL is mogelijk bij de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, Knab, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers. 

  • Master- en Visacard

Je kan de bestelling ook afrekenen met Mastercard of Visacard. Jouw gegevens blijven hierbij anoniem en beveiligd. Bij betaling met creditcard krijg je aan het einde van de maand de rekening voor jouw aankopen, waarbij je (afhankelijk van de afspraken met de bank) ervoor kan kiezen om in termijnen te betalen.  

  • Klarna

Met Klarna achteraf betalen kan je onze producten zonder risico testen. Je betaalt je bestelling achteraf zodra je hebt besloten deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt. Je vult je onder andere je naam, adres, woonplaats en e-mailadres in en voldoet de rekening wanneer het jou uitkomt. Hierbij geldt een betaaltermijn van 30 dagen, ingaand op het moment van levering van de bestelling.

Bij zowel een annulering als mislukte bestelling krijg je uiterlijk binnen 5 werkdagen de betaling teruggestort via dezelfde methode als je betaald hebt, wel zo fijn. In het geval van een retournering dient de retour eerst ontvangen en verwerkt te zijn eer de betaling wordt teruggestort, dit kan dus een paar dagen langer duren.

Je ontvangt een factuur bij levering van het product en digitaal na voltooiing van de bestelling. Heb je toch geen factuur ontvangen of ben je deze kwijtgeraakt, neem dat contact op met onze klantenservice. Een factuur voor een Wave by M line product gekocht bij een verkooppunt kan je opvragen bij de desbetreffende winkel.

Geen antwoord
op je vraag?
Neem dan contact op met:

Bij vragen over producten of de shop:

Bij vragen over producten of de shop:


Wave by M line Klantenservice:
Op werkdagen van 09:00 - 17:00 uur.
Op zaterdag van 10:00 - 17:00 uur.
Tel: 0413-338975
E-mail: info@wavebymline.nl

Ervaar de Wave

Ervaar de Wave


Zoek je Wave winkel

Deze site is onderdeel van: DBC Nederland B.V.

Linie 27, 5405 AR Uden
KvK-nummer: 17134757
Btw-nummer: NL8098.51.520.B01

Advies nodig? Bel ons op 0413-338975
x